Re: 110-90-130 ved autoværnsåbninger. Hvor~
Fra : Mikael L

Dato : 27-05-11 02:56

Jeg har spurgt vejdirektoratet om det samme. og her er der svar "på Vestmotorvejen ved Slagelse står midterautoværnet kun 1,5 m fra asfaltkanten..
Derfor er der skiltet ned til 90 km/t.
Der er netop startet et slidlagsarbejde mellem Ringsted og Sorø, der er afstanden til midterautoværnet længere. Der vil hastigheden blive nedsat til 110 km/t. forbi strækningen.."

Det forklare godt nok ikke hvorfor at der ikke er hastighedsnedsættelser i Jylland som jeg spurgte ind til, men det er ihvertfald deres forklaring og vi kommer det nok ikke nærmere.

Mikael

Fra : Leif Neland

Dato : 28-05-11 21:35

Den 27-05-2011 10:55, Mikael L skrev:
> [...]
>
> Det forklare godt nok ikke hvorfor at der ikke er hastighedsnedsættelser i Jylland som jeg spurgte ind til, men det er ihvertfald deres forklaring og vi kommer det nok ikke nærmere.

Men nu har de åbenbart ændret mening...

Leif