Skoda Fabia, føre måtte
Fra : Erik Poulsen

Dato : 26-05-11 15:11

Hejsa

Nu er det tid til, at måtte på føre pladsen skal skiftes igen. Desværre
kan kun finde komplet måtte sæt. Hvor føre måtten kan låse fast.
Findes de ikke løse?

På Forhånd tak
Erik

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-05-11 16:14

On Thu, 26 May 2011 16:10:38 +0200, Erik Poulsen <egpnews@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Nu er det tid til, at måtte på føre pladsen skal skiftes igen. Desværre
>kan kun finde komplet måtte sæt. Hvor føre måtten kan låse fast.

Det har jeg aldrig oplevet. Men jeg kan hjælpe dig med helt nye
måtter.................gratis.

Du finder en brugtvognshandler, og så lige før fyraften, så sælger du
ham Skoda'en.

Dagen efter, lidt før åbningstid, kommer du tilbage og køber bilen af
ham igen. Jeg har aldrig hørt en bilforhandler der har sagt nej til at
lægge et sæt nye måtter i.

Din næste tråd om GPS'en vil jeg tro at du kan få ham til at
financiere også.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Erik Poulsen

Dato : 26-05-11 17:12

folmer@rasmussen.dk har bragt dette til verden:

> [...]
> lægge et sæt nye måtter i.
>
> Din næste tråd om GPS'en vil jeg tro at du kan få ham til at

? Jeg kan ikke forstille mig, ar han ikke vil tjene penge på det.......

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 26-05-11 19:50

On Thu, 26 May 2011 18:11:38 +0200, Erik Poulsen <egpnews@hotmail.com>
wrote:

>folmer@rasmussen.dk har bragt dette til verden:

>? Jeg kan ikke forstille mig, ar han ikke vil tjene penge på det.......

>--

Du har ikke på noget tidspunkt i tråden, ytret ønske om at blive
formuende.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lars Arup

Dato : 26-05-11 21:22

Financiere en tråd??, ja det er måske et nyt forretningsområde!

MVH Lars Arup