Oops, mr. President...[link]
Fra : Jensen

Dato : 26-05-11 08:01

Fra : Klaus G.

Dato : 26-05-11 17:06

> http://www.youtube.com/watch?v=yo5zH0Il8B0
Det er sq da også den lede udkørsel de har der. Og så et stykke metal i
midten til at gribe porten når den lukker, det er da klart det vil gå galt
på et tidspunkt :)

--
Klaus G.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-05-11 17:58

"Klaus G." <webmaster@seth-enoch.dk> skrev i meddelelsen
> Det er sq da også den lede udkørsel de har der. Og så et stykke metal i
> midten til at gribe porten når den lukker, det er da klart det vil gå galt
> på et tidspunkt :)

Metallet i midten er selvfølgelig anbragt for at forhindre terrorister i
tunge biler (4WD og lastbiler) fuldlastet med en bombe i at komme ind .. øhh
ud :)

--
Per
www.campingogbil.dk