Rygerlugt
Fra : Ukendt

Dato : 19-05-11 17:04

Hej

Hvordan FJERNER man lugt fra cigaretter i en læderstue?

Var så heldig at købe en komplet læderstue til min BMW E46 til 3.500 kr som
ser godt ud.
Har haft alle dele stående indenfor en dags tid og opdager så til min skræk, den
sødelige duft af cigaretrøg som kommer fra læderet.
"%¤#%&%#"& da også, det havde jeg ikke lige regnet med.

Min næse er temmelig fin/sart så selv det mindste røglugt er ikke lige det jeg
er så glad for.
Jeg har ikke monteret stuen i bilen endnu da jeg sagtens kan forestille mig hvordan
den er at komme ud i på en varm sommerdag rent lugtmæssigt.

Derfor, Er der et virkelig effektivt middel som kan fjerne lugten fra bilen?
Har absolut ikke lyst til eddikelugt så det skal være noget der VIRKER :)
Ellers bliver det hele nok solgt igen

--
Tom

Fra : Mcwm

Dato : 19-05-11 17:29

Den 19-05-2011 18:03, Tom < skrev:
> Har absolut ikke lyst til eddikelugt

Jeg har selv haft held med RODALON. Evt flere behandlinger. Derefter en
god læderfedt, så er lugten væk.

Venligst
Mcwm

Fra : Esben

Dato : 19-05-11 22:03

"Tom>" skrev i meddelelsen news:4dd53f5f$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

> Derfor, Er der et virkelig effektivt middel som kan fjerne lugten fra
> bilen?
> Har absolut ikke lyst til eddikelugt så det skal være noget der VIRKER :)
> Ellers bliver det hele nok solgt igen

Du kunne overveje en ozonbehandling på et værksted der har sådan noget.

--
Esben