tynd mave
Fra : kitty

Dato : 18-04-11 10:33

hej, min kat hat tynd mave, hvad kan jeg gøre ved det.
Den er meget kræsen, så det er ikke lige sdant at få
piller el. lignende i den.

Fra : Ditte

Dato : 18-04-11 11:10

kitty formulerede Monday:
> hej, min kat hat tynd mave, hvad kan jeg gøre ved det.
> Den er meget kræsen, så det er ikke lige sdant at få
> piller el. lignende i den.

Hej

Du kan købe CaniCure hos dyrlægen. Måske også andre steder.
Det er en pasta, du kan sprøjte direkte i munden på katten, eller som
jeg, sætte en klat på madskålkanten.

ZooLac er på samme måde, men dyrlægen anbefalede CaniCure, da den kunne
mere end Zoolac.

Men husk også at finde ud af, hvorfor maven er i uorden. Er det nyt
foder?
Hvis du ikke selv kan finde ud af det, så bør du snakke med dyrlægen.

Hilsen Ditte

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 18-04-11 12:03

<klip> Du kan købe CaniCure hos dyrlægen. ....ZooLac er på samme måde, men
dyrlægen anbefalede CaniCure, da den kunne mere end Zoolac.</klip>

Jeg kender ikke CaniCure, men jeg bruger selv Zoolac til mine katte med stor
succes, og kattene kan som reglen li' pastaen. Det virker normalt efter 1-3
dage (med mindre naturligvis, det er noget alvorligt som håndkøbsmedicin
ikke kan klare - så er det afsted til dyrlægen)

Ellers skånekost (f.eks. fisk kogt med ærter, mos ærter ind i fisken med
lidt af det vand det har kogt i) kogt kylling og gerne _kogt_ afkølet vand.
Få evt. fat i noget (katte)græs og se om katten vil spise det. (almindeligt
græs er fint, hvis det ikke er sprøjtet/gødet)

Hilsen Heidi
http://tullebo.dk