S: BMW r1100r årgang 2000
Fra : JP

Dato : 06-07-11 09:20

BMW r1100r, årg. 2000 , rødmetal, Gimbel halvkåbe, kørt 56.000 km. pæn ,
velholdt.
Kan ses på amager.
kr. 80.000,00

Mvh Jan
Se www.123mc.dk for kontaktinfo og billeder.

Fra : JP

Dato : 06-07-11 09:22

Se bort fra denne, forkert gruppe og kan ikke slette den.

Fra : Intet Navn

Dato : 06-07-11 09:37

On Wed, 06 Jul 2011 10:20:10 +0200, JP wrote:

> BMW r1100r, årg. 2000 , rødmetal, Gimbel halvkåbe, kørt 56.000 km. pæn ,
> velholdt.
> Kan ses på amager.
> kr. 80.000,00

"Rødme-tal" er det pga. prisen eller hva'!?

--
/Claus

Fra : JP

Dato : 06-07-11 09:41

> "Rødme-tal" er det pga. prisen eller hva'!?
>

> --
> /Claus

Ved du hvordan jeg får den fjernet fra denne gruppe, så tager jeg gerne imod
råd.

Fra : John

Dato : 06-07-11 09:43

JP kom med denne ide:

> Ved du hvordan jeg får den fjernet fra denne gruppe, så tager jeg gerne imod
> råd.

Du bruger Outlook express og der kan man slette sit indlæg kan jeg
huske, blot ikke hvordan, og det kan tage tid før indlægget er væk i så
fald

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 06-07-11 11:32

Glem det.... Den er allerede ude.. Hvis folk lader være med at svare dør
den hurtigt ud

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed...