Når nu ikke DeKatten findes mere og dette ~
Fra : Lisbeth H Jakobsen

Dato : 24-06-11 20:20

Hvor dælen kan man så snakke om katte - på dansk?

Jeg savner et GODT dansk katteforum, og det må da findes.. ikke?

Med venlig hilsen
Lisbeth H Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-06-11 15:27

In news:JZqdnaz0ctvbfpnTnZ2dnUVZ8k-dnZ2d@giganews.com,
Lisbeth H Jakobsen <trekkieKATTE@BAKKEstofanet.dk> typed:
> Hvor dælen kan man så snakke om katte - på dansk?
>
> Jeg savner et GODT dansk katteforum, og det må da findes.. ikke?

Jeg har i flere år været medlem på www.kattegalleri.dk men det er yderst
sjældent jeg er derinde. Jeg vil hellere debattere i denne kattegruppe på
Usenet, men du skal da have ret i, at gruppen efterhånden er ret død. Håber
dog at der kommer lidt gang i den igen. Jeg synes det er ærgerligt, men
selvfølgelig kræver det jo også at der er nogle der skriver til gruppen.

Jeg ved ikke om det evt. er Facebook og de andre grupper i den genre der er
skyld i det, for hundegruppen er også så godt som død. Usenet er i det hele
taget ikke hvad det har været.

En af de ting jeg er lidt irriteret over i "Kattegalleri" er, at man hele
tiden skal give hinandens katte "karakterer" i form af høj og extra høj
o.s.v. Det skulle ikke være nødvendigt, og det er nok derfor jeg har været
noget tilbageholdende m.h.t. netop det forum.

Jeg er også medlem og har en profil og et fotoalbum på gruppens egen
hjemmeside, men jeg bruger dog aldrig newsreaderen. Jeg finder det noget
nemmere at skrive direkte på Usenet via en udbyder.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Lisbeth H Jakobsen

Dato : 25-06-11 21:24

Jeg fandt Kattegalleriet på min jagt af katte-forums. Og.. hm.. der er
bare et eller andet... nå men hvis det ellers er der folk er... så
måske...

Jeg savner de dage hvor dette her sted var virkelig LEVENDE, med DHMK og
alting...Det var sjovt. men intet varer jo evigt :(

~Lisbeth

Fra : Ragna

Dato : 26-06-11 09:43

Der er et andet forum, der virker seriøst, hvor der er mange dejlige
billeder, og hvor man stadig kan lære nyt om vores elskede katte.
Jeg kigger tit derind uden dog at have meldt mig som medlem, da jeg ikke er
så god til at få skrevet noget interessant i et forum.
http://www.kattegale.dk/forum/forum.php

--
Mange hilsener fra Ragna.

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 28-06-11 18:42

"Lisbeth H Jakobsen" <trekkieKATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor dælen kan man så snakke om katte - på dansk?
>
> Jeg savner et GODT dansk katteforum, og det må da findes.. ikke?

Hej

Jeg har gennem tiderne set diverse sider hvor der blev snakket katte, og har
altid kasseret dem til fordel for denne.
Det her er en - som det hedder på nydansk - no nonsens gruppe om katte, uden
login og karakterer og halløj og gøjl.
Jeg har brugt nyhedsgruppen meget, og altid fået svar når jeg har spurgt.
Det er nemt og lige til at gå til
Jeg har en "konto" via SunSite og det virker perfekt :)
Det er nemmere end at bruge Newsreaderen på hjemmesiden synes jeg :)
Nu ligger den jo bare i mit mailprogram som en mappe :)
Til gengæld kan jeg på ingen måde finde ud af at bruge det på nettet - vi
har alle vores svagheder *smil*

Måske skulle der laves lidt reklame for nyhedsgruppen?

--
Hilsen Heidi, Mivers mor
http://tullebo.dk

Fra : Anelise

Dato : 28-06-11 20:12

"Heidi, Mivers mor" <FJERNDETTEzasha_x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hilsen Heidi, Mivers mor
> http://tullebo.dk
> (mit lille kattehjem for nødstedte/moderløse killinger)

Hej kattevenner

jeg har også i flere år brugt denne gruppe, også via news.sunsite.dk (Tove
Krieger er altid parat med vise ord, om hvordan man bærer sig ad med
Sunsite - tak endnu engang, Tove

Der er altid en ordentlig tone herinde, i modsætning til den tilsvarende
hundegruppe, som tilsyneladende var styret af en lille håndfuld mennesker,
og hvor det tit gik voldsomt for sig verbalt, hvorfor jeg helt har skippet
den.
Og alt det der med at give hinanden og hinandens katte "en høj", bryder jeg
mig ikke om. - Men hvad gør vi for at få pustet nyt liv i kattegruppen ?
Udover at skrive en masse gode og relevante indlæg
Er der nogen af jer, der har nogle gode ideer ?

venlig hilsen,
Anelise med de nu kun 3 huskatte (og 2 dejlige labradortøser)

Fra : JB

Dato : 03-07-11 08:39

"Lisbeth H Jakobsen" skrev i meddelelsen

[...]

DeKatten er åben igen indtil marts 2012

Hilsen
Jytte