Lidt om katteforsikring
Fra : Allan G

Dato : 24-06-11 11:59

Se lige her

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/06/24/094229.htm?rss=true

Selvom det kun er en sludder for en sladder om katteforsikring, så blev jeg
helt glad da jeg læste artiklen.

Mvh allan

Fra : Anelise

Dato : 24-06-11 13:29

"Allan G" <allan_roskilde@hotmail.fjerncom> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/06/24/094229.htm?rss=true
>
> Selvom det kun er en sludder for en sladder om katteforsikring, så blev

Kære Allan
jeg har lige været igennem et halvt år med nyresygdom hos min kat Mille, hun
fik sidste efterår fjernet en nyre pga svær infektion, siden indlagt 2 gange
til dropbehandling, fik så heldigvis et halvt år, hvor jeg troede, at hun
var kommet sig fuldstændig, men "væltede" igen med svært forhøjede nyretal,
der medførte aflivning den 10. maj.
Jeg vil ikke nævne, præcis hvor mange penge, den sygeperiode kostede, men
det var mange tusinde kr., og jeg ville da ønske, at hun havde været
sygeforsikret, sådan som mine to hunde (og tidligere hunde) er og var det.
På den anden side, jeg havde på det tidspunkt fire katte, og hvis de alle
skulle forsikres, måske i mange år, førend der blev brug for forsikringen,
så ved jeg alligevel ikke, om det i længden kunne betale sig.

venlig hilsen, Anelise