Felifriend? Hvor kan man få det i Århus o~
Fra : Lisbeth H Jakobsen

Dato : 11-06-11 01:39

Jeg kendte Feliway og det har vi også en flaske siddende af med en
fordamper.. men nu ser jeg så at der findes noget der er mere målrettet
på at sammenføre katte - Felifriend. MEn hvor dylan kan man købe det?
Vores dyrlæge havd edet ikke. Jeg kan sagtens finde det online, men jeg
skal bruge noget nu og her. Er her noget der ved hvor i Århus man kan
skaffe det? Er det noget de har på apoteket? Matas? Lørdagsåbne dyrlæger?

HJÆLP! Jeg kan jo ikke tilbagelåne en flænset lille kat når hun skal
udstilles.. så jeg skal ha' noget der kan hidse Basil ned!

Med venlig hilsen
Lisbeth H Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mcwm

Dato : 11-06-11 03:03

Den 11-06-2011 02:38, Lisbeth H Jakobsen skrev:
> [...]
>
> HJÆLP! Jeg kan jo ikke tilbagelåne en flænset lille kat når hun skal
> udstilles.. så jeg skal ha' noget der kan hidse Basil ned!

Her er nogen i Vejle, som importerer det. Forsøg at kontakte dem, måske
de ved om et sted tættere på dig, som forhandler det, Hvis turen til
Vejle er for lang.

http://www.ceva.dk/

Venligst
Mcwm