Min kat er blevet meget tyndhåret i toppen
Fra : Mark Jensen

Dato : 08-06-11 12:32

Jeg synes de fleste katte nemt bliver meget tyndhåret lige over
øjnene. Især i siderne.

Men jeg synes det er blevet lidt ekstra slemt for min kat nu. Jeg kan
temmeligt tydeligt se ind på hovedbunden hvor jeg kan se forskellige
pigmenteringer, nogle hvide(lyse) pletter.

Er det noget man skal være bange for, eller er det bare fordi det er
sommer og pelsen er meget aftagende, også i de mindre hårfagre
områder.

Katten har det ellers fint, og der er ikke noget at bemærke. Det er en
glad almindelig inde-hunkat på 5 år.

Fra : Allan G

Dato : 08-06-11 13:23

"Mark Jensen" <jjk2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> områder.
>

> Katten har det ellers fint, og der er ikke noget at bemærke. Det er en

Hej Mark
Nu har jeg jo ikke set din kat, hehe snart skaldede kat .
Jeg tror det har været sådan hele tiden, og nu hvor du har lagt mærke til at
hovedbunden kan ses, ja så kan du ikke lade værer med at kigge.

Jeg har selv prøvet det med længden på knurhår på en af mine katte, hold da
op hvor de ligepludselig var lange.

Men igen jeg har jo ikke set din kat.

Mvh Allan