Kattelem med RFID
Fra : Intet Navn

Dato : 04-06-11 19:58

Hej,

Inden jeg render til dyrlægen og får chippet katten og indkøbt en
RFID-læsende kattelem (de er forholdsvis billige i Tyskland!), vil jeg
lige høre om der er nogen her i gruppen der har enten gode eller dårlige
erfaringer med den slags - og da meget gerne med produktnavn, så man har
en chance for at undgå de værste fejltagelser!?

--
/Claus

Fra : Torsten Lund

Dato : 04-06-11 21:17

Den 04-06-2011 20:58, Intet Navn skrev:
> [...]
> erfaringer med den slags - og da meget gerne med produktnavn, så man har
> en chance for at undgå de værste fejltagelser!?

Efter et rend af fremmede katte med den gamle almindelige kattelem
valgte vi at købe en SureFlap hos den lokale dyrlæge. Den har nu
fungeret fint i 1½ år, og batterierne er skiftet to gange i den tid.

Mvh. Torsten og Nana