Æv nu har Spot lært det
Fra : Allan G

Dato : 02-06-11 14:18

Ja Æv
Nu har Spot lært at det er meget sjoverer at slippe en indfangen fugl fri
inde i huset.

Fuglen slap heldigvis ud, og der var ikke spor af blod, så der er en lille
chance for at den overlever sit besøg i min indhegnede have.

Og Chancen for overlevelse bliver størrer ved at Spot holdt fuglen i
halefjerdene da han løb ind i huset.

Mvh Allan

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-06-11 17:49

"Allan G" <allan_roskilde@hotmail.fjerncom> skrev i meddelelsen
> [...]
> chance for at den overlever sit besøg i min indhegnede have.
>
> Og Chancen for overlevelse bliver størrer ved at Spot holdt fuglen i

Du keder dig da aldrig med de katte i huset Allan *GG*

Jeg hygger mig altid med at læse dine indlæg om Rocke og Spot, håber du vil
fortsætte med at delagtiggøre os andre i deres unoder og opfindsomhed.

De to knægte har da vundet i lotteriet, da de kom til at bo hos dig.

mvh Eva

Fra : Kate

Dato : 02-06-11 18:05

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> wrote in

> [...]
> og opfindsomhed.
>
> De to knægte har da vundet i lotteriet, da de kom til at bo hos

Nej, man kan vidst ikke få et meget bedre katteliv end hos Allan

Allan, håber ikke Rocke også lærer Spot om livet udenfor haven, så
Mowgli har fundet ud af at et lille rap over poterne ikke er så slemt
når man kan komme ud i den store verden, så derfor tager han indimellem
en tur over stakittet og el-tråden for at komme ned på marken.
Heldigvis er han ikke kommet til skade, andet end et lille overfladisk
sår på ahlsen, som kan være fra at rende ind i buskadset.

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Allan G

Dato : 02-06-11 19:51

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Kate
>
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,

Hej Kate
Sikke da noget med Mowgli slynglen, ja vil de ud så finder de en vej ud,
desværrer.

Rocke har heldigvis slet ikke haft tid til at tænke på hvad der sker på den
anden side af hegnet.
Han har fået sin sag for da han fik ansvaret for spots handlinger

Mvh Allan

Fra : Allan G

Dato : 02-06-11 19:33

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil fortsætte med at delagtiggøre os andre i deres unoder og opfindsomhed.
>
> De to knægte har da vundet i lotteriet, da de kom til at bo hos dig.

Hej Eva
He mon ikke det nærmerer er mig der har vundet i lotterriet med de her 2
katte?.

Jeg har haft rigtigt mange hankastrater boende sammen, altid 2 af gangen,
men de 2 her de er bedste venner og ligger i bunke og sover sammen.
Det var som om da Spot fandt ud af at Rocke ikke ville ham noget ondt, så
smed han alle hæmninger, Spot kan til tider værer lidt belastende overfor
Rocke

Rocke må snart passe lidt på for Spot er blevet højerer og længerer end ham.
Ikke tungerer, der er ikke ,og kommer ikke brede på Spot.
Lille Spot blev kastreret 16 uger gammel.

Det må have set sjovt ud for andre med Spot og fuglen, Spot kommer ind og
jeg ser dem.
Nej nej UD UD råber jeg og prøver at komme bagved Spot, Så jeg kan jage ham
ud.

Da jeg kommer tæt på ham afleverer han fuglen til mig, flink som han er.
Så starter det rigtigt, for fuglen er jo i live og kan flyve.

Hehe Rocke er lidt smarterer han går efter brusekabinen med sin fangster.

Og jo det er noget svinerri med liv de laver når de fanger dyr i haven og
leger med dem.
Men haven er indhegnet, Og sådan er katte nu engang, så kan jeg ikke gører
det meget bedre.

Mvh Allan

Fra : Eva Schmidt

Dato : 02-06-11 21:33

Hej Allan

Jeg har selv to hunkastrater, Farina vildtfarvet abyssinier på 15 år og
Nikita, sort huskat på snart 12 år.
De er ikke perlevenner, accepterer hinandens tilstedeværelse, men især
Ferina vil helst ikke have Nikita for tæt på.
Deværre har de ikke mulighed for at komme ud, da jeg bor i lejlighed.
De har aldrig været vant til andet så de savner det jo som sådan ikke, men
det ville jo have været dejligt for dem at kunne komme lidt ud og få frisk
luft i knurhårene.
I en indhegnet have selvfølgelig.

Dejligt at dine drenge er så glade for hinanden.
Jo, du har da helt sikkert også vundet i lotteriet med de dejlige katte, som
man ikke er i tvivl om, at du holder meget af - selvom du somme tider
brummer lidt over dem. *GG*

mvh Eva

Fra : Allan G

Dato : 05-06-11 18:46

> [...]
> som man ikke er i tvivl om, at du holder meget af - selvom du somme tider

Hej Eva

Det er da dejligt at de trodsalt kan sammen, De kan nu sagtens værer rigtigt
gode venner, selvom de ikke ligger i ske Sådan nogle katte.

Jeg tror nu heller ikke at indekatte, der kke har prøvet udelivet ,savner
noget.

Mvh Allan

Fra : Intet Navn

Dato : 04-06-11 19:55

On 2011-06-02 15:17, Allan G wrote:

> Nu har Spot lært at det er meget sjoverer at slippe en indfangen fugl fri
> inde i huset.

Technology to the rescue!
http://www.quantumpicture.com/Flo_Control/flo_control.htm

--
/Claus

Fra : Allan G

Dato : 05-06-11 18:49

"Intet Navn" <noone@nowhere.undeliverable> skrev i en meddelelse

> Technology to the rescue!
> http://www.quantumpicture.com/Flo_Control/flo_control.htm
>

> --
> /Claus

Hej Claus

Det var da godt nok en gammel side du har gravet frem der, jeg tror jeg så
den første gang for 8 - 10 år siden.

Det bliver det jo ikke mindre smart af.
Det havde nu ikke hjulpet meget her for Spot kom ind af havedøren der stod
helt åben.

Mvh Allan