Så er foreningen "Kattehjemmet Tullebo's V~
Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 31-05-11 18:57

Så fik vi stablet en støtteforening på benene til støtte for det lille
kattehjem Tullebo i Vordingborg :)

Den 10/05-2011 blev foreningen stiftet, vi blev registreret med CVR nummer
og igår fik så vores bankkonto.

Det er naturligvis muligt at blive støttemedlem af Tullebo's Venner. Der
sker via indbetaling i Jyske Bank, konto 5041 5116115 og det koster årligt
100kr at være med. Man må naturligvis gerne indsætte et større beløb :)

Der kommer meget snart vedtægter mv. på hjemmesiden.

Pt. har vi fgl. katte: (se flere detaljer samt billeder her:
http://tullebo.dk/aktuelt.html)

Moniqui, 3 farvet hunkat 1½ år til nyt hjem omgående

Julius, rød hankat 5 mdr. bliver afhentet onsdag

Susse, gråstribet hunkat, ca.2 år til nyt hjem primo juli
Susses killinger:
William, har fået nyt hjem pr. primo juli
Diana, sort søger nyt hjem primo juli sammen med hendes soster
Amanda, sort/hvid

5 moderløse killinger på ca. 12 dage. De har alle allerede nyt hjem når de
er gamle/store nok :)

Netop rejst: killingerne Bamse og Kylling (Moniquis killinger) 12 uger.

Vi er også på Facebook, og arbejder på at få en ny side, hvis nogle vil/kn
hjælpe med at oprette siden, så sig endelig til

Derudover søger vi en bogholder der vil føre Kattehjemmets regnskab (ikke
støtteforeningen)

Kontakt Heidi på tlf. 51 90 17 18

Hilsen Heidi
http://tullebo.dk
kattehjem for nødstedte/moderløse killinger

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-05-11 21:13

"Heidi, Mivers mor" <FJERNDETTEzasha_x@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hilsen Heidi
> http://tullebo.dk
> kattehjem for nødstedte/moderløse killinger

Så er jeg oprettet som støttemedlem - håber at mange andre vil støtte det
gode formål.

mvh Eva

Fra : Anelise

Dato : 31-05-11 22:01

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Heidi, Mivers mor" <FJERNDETTEzasha_x@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Så er jeg oprettet som støttemedlem - håber at mange andre vil støtte det
> gode formål.
>
> mvh Eva

Jeg vil i hvert fald!

mvh Anelise

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 03-06-11 22:31

> Jeg vil i hvert fald!
>
> mvh Anelise

Og hej Anelise

Og tusind tak til dig også, det er dejligt at kunne hjælpe de små væsner
videre i det liv der ligger og venter på dem.
Vi har pt. fyldt på kattehjemmet, og HÅBER at nogen vil adoptere dejlige
Moniqui, så vi kan få et værelse (de har nemlig ikke bure, men værelser)
frigjort til et kuld killinger mere....

Mange hilsner
Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 03-06-11 22:29

> Så er jeg oprettet som støttemedlem - håber at mange andre vil støtte det
> gode formål.
>
> mvh Eva

Hej Eva

Tusind tak, det hjælper det lille kattehjem usigeligt meget :)

Vi har netop via Falck/Vordingborg Dyrehospital modtaget endnu 3
"hittekillinger" så der er mange munde at tage vare på og mange killinger
der skal til dyrlæge når tiden kommer for vaccinationer.

Mange hilsner
Heidi
http://tullebo.dk

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 06-06-11 01:58

Den 31-05-2011 19:56, Heidi, Mivers mor skrev:
> [...]
> 100kr at være med. Man må naturligvis gerne indsætte et større beløb :)
>
> Der kommer meget snart vedtægter mv. på hjemmesiden.

Held og lykke med foreningen

Og hvor er det dog en forførende hjemmeside

Bjarne

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 06-06-11 21:50

> Held og lykke med foreningen
>
> Og hvor er det dog en forførende hjemmeside
>
> Bjarne

Hej Bjarne

Tak og ja, men det er også nemt med alle de dejlige, bedårende og
uimodståelige katte/kil´linger der er her pt. :))

Mange hilsner
Heidi

http://tullebo.dk

Fra : Anelise

Dato : 08-06-11 09:17

"Heidi, Mivers mor" <FJERNDETTEzasha_x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Tak og ja, men det er også nemt med alle de dejlige, bedårende og
> uimodståelige katte/kil´linger der er her pt. :))

Ja, den ene er skønnere end den anden, men jeg burde faktisk slet ikke kigge
derind, for jeg har allerede de misser, som jeg kan overkomme p.t.

Det glæder mig at se, at de 5 allermindste killinger alle er reserverede, og
altså har et kommende blivende hjem, der bare venter på, at de skal blive
store nok.

Tak for din store indsats for kattene, Heidi!

venlige hilsner, Anelise

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 07-06-11 21:12

> Tak for din store indsats for kattene, Heidi!
>
> venlige hilsner, Anelise

Kære Anelise....tak....
Og tak for din økonomiske støtte, din moralske støtte og for at sprede ordet
om Tullebo Kattehjem for nødstedte killinger :)

--
Hilsen Heidi, Mivers mor

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-06-11 16:45

In news:4de52be0$0$304$14726298@news.sunsite.dk,
Heidi, Mivers mor <FJERNDETTEzasha_x@hotmail.com> typed:
> Så fik vi stablet en støtteforening på benene til støtte for det lille
> kattehjem Tullebo i Vordingborg :)

Kære Heidi.

Hjerteligt tillykke med den nye støtteforening. Selvfølgelig vil jeg da også
gerne være med. Har overført et beløb idag.

P.S. Dejlige misser på billederne. Det er dejligt at de har et hjertevarmt
menneske som dig til at hjælpe dem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats