AKUT: Hvor søger man hjælp til dyrlæ
Fra : E

Dato : 14-05-11 12:10

Aner ikke mine levende råd.
Er endt i den situation at stå med en dyrlæge regning på ca 8000,- efter
behandling af vores norske skovkatte.

Foder kan der ikke spares på, der bruges specifik for at undgå
urinvejsproblemer igen.

vores 11 katte + 2 hittebørn er vores et og alt og skal ha det godt.

Oveni det hele kom så en aflivning af vores elskede schæfer på 12 år.

Vi er desværre endt på kontanthjælp pga af regeringens umulige regler,
så selv om vi løbende afdrager lidt er der ikke råd til flere ulykker.

Nogen der ved hvor der kan søges?

på forhånd tak for hjælpen

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-05-11 20:44

In news:4dce6306$0$309$14726298@news.sunsite.dk,
E <none@none.dk> typed:
> [...]
>
> Vi er desværre endt på kontanthjælp pga af regeringens umulige regler,
> så selv om vi løbende afdrager lidt er der ikke råd til flere ulykker.

Her er et link til kattegruppens hjemmeside, hvor der er nogle muligheder
for hjælp til dyrlægeregninger. Der er flere gennem årene der har søgt hjælp
der, og fået det. Jeg ved dog ikke, om dem der er opført på listen stadig
yder hjælp, da den liste er tilbage fra 2005, men du kan da prøve.:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/artikler/artikel.php?id=60&cat=4

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : sclp@hujhej.dk

Dato : 15-05-11 13:14
Fra : E

Dato : 26-05-11 23:42

takker for svar indtil videre, vil undersøge det.
mvh Erik