Billigt almindeligt kattegrus?
Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 24-04-11 07:57

Da vi bruger en hel del kattegrus, vil jeg godt spørge efter erfaringer
med, hvor almindeligt kattegrus (moler) fås billigst?

Det er jo ikke en vare, der plejer at optræde med tilbudspriser.

Jeg har heller ikke indtryk af, at det kan betale sig at bestille fra
udlandet?

Er der overhovedet steder, hvor man kan få det billigere ved storkøb og
gerne ved levering på bopælen?

(Billigere i forhold til f.eks. Netto)

vh

Bjarne

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 24-04-11 14:00

> med, hvor almindeligt kattegrus (moler) fås billigst?
>
> Er der overhovedet steder, hvor man kan få det billigere ved storkøb og
> gerne ved levering på bopælen?

Ikke mig bekendt.

Jeg sælger AK Cat Litter, men det er sikkert ikke "billigt" i nogles øjne.
Men det er det i mine øjne da det er super effektivt og opsuger 320%
Du kan læse om det på min hjemmeside.
Normal pris pr. pose er 109,00
Ved køb af 20 poser er der gratis levering (til kantsten) til en pris af kr.
85,- pr pose (dvs. 1700,-)
http://tullebo.dk/kattegrus.html

Det vi tjener ved salg, går til at hjælpe killinger :)

Du kunne jo prøve en pose og se om du og kattene synes om det :)

Hilsen Heidi, Mivers mor
http://tullebo.dk

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 24-04-11 17:09

Den 24-04-2011 14:59, Heidi, Mivers mor skrev:

> Det vi tjener ved salg, går til at hjælpe killinger :)
>
> Du kunne jo prøve en pose og se om du og kattene synes om det :)
>
> Hilsen Heidi, Mivers mor
> http://tullebo.dk

Tak for anbefalingen. Det er jo ikke dyrt, fordi det er dyrere end
moler, for det er to helt forkerte produkter.

Levering til kantsten - så er det nok lidt svært, når man bor i et
boligområde, hvor bilerne normalt kun kommer til parkeringspladsen?

Men det er værd at overveje.

Bjarne

Fra : Heidi, Mivers mor

Dato : 24-04-11 19:23

> Levering til kantsten - så er det nok lidt svært, når man bor i et
> boligområde, hvor bilerne normalt kun kommer til parkeringspladsen?

Jeg har haft en kunde i Valby, det gik fint. Chaufføren ringede til
modtageren med et tidspunkt for leeirng, og det blev så sat af på fortorvet
foran hoveddøren på boligblokken - uden problemer. Det tager jo kun et
øjeblik at læsse en kvartpalle af. Det der tager tid og muskler, er at slæbe
det op på f.eks. 4. sal :o

Du skal være så velkommen :)

Hilsen Heidi, Mivers mor
http://tullebo.dk

Fra : Lisbeth H Jakobsen

Dato : 10-06-11 03:04

> [...]
> udlandet?
>
> Er der overhovedet steder, hvor man kan få det billigere ved storkøb og

Jeg ved godt at det her indlæg er lidt bedaget, men.. Prøv Skamol -
http://www.skamol.com/ - det er dem der laver det. De må da kunne
fortælle hvor der er forhandlere af det i større partier. Det bruges jo
også til andet end kattegrus :) Værksteder bruger det i stor stil til
olieopsugning. Det samme gør Falck, og jeg har selv arbejdet et sted
(for 20 år siden altså) hvor vi havde det stående i kæmpe kasser (tænk
plastkasser til vejsand og gang med 4) netop til opsugning af spildt
olie - det var ved DSB's tankanlæg...

Med venlig hilsen
Lisbeth H Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar