Yamaha FJ1100
Fra : oz3bto

Dato : 05-07-11 22:02

Har fået sådan en tilbudt for et stykke arbejde

Er fra 85 1 ejer og i rigtig god stand 90.000 km

Den er velkørende .. ja man skulle ikke tro at den var så gammel

Burde der ikke være nogen langture i den endnu ? Evt. nogen kendte
svagheder jeg bør tjekke ?

Var på en ~60km tur ingen mærkelige lyde fra motoren.. meget træk villig og
trækker jævnt hele vejen op

Fra : Brian Sørup

Dato : 06-07-11 22:07

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Den er velkørende .. ja man skulle ikke tro at den var så gammel
>
> Burde der ikke være nogen langture i den endnu ? Evt. nogen kendte

De fleste har haft problemer med at den vil hoppe ud af 2.gear, der skal
skiftes nogle dele i gearkassen der efterhånden er ved at være svære at
finde.

Derudover mener jeg ikke der er andet end som ved alle andre cykler der
nærmer sig de 30år......
--
Brian Sørup

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-11 18:20

Halløj. Prøv at tjekke Yamaha FJ1200 klub. En klub for FJ1100, FJ1200 og
FJR1300.
Mvh. Henning

--
Med Venlig Hilsen