Contact, The abyss - andre lign. "ET" film~
Fra : JS

Dato : 22-05-11 17:05

Jeg har fået et lille "ET" trip og vil høre om i kender til flere af denne
type film (gerne af ældre dato):

First Contact
The Abyss
....?

Fra : Annette Christensen

Dato : 22-05-11 18:35

"JS" skrev i meddelelsen ...
> Jeg har fået et lille "ET" trip og vil høre om i kender til flere af denne
> [...]

Nærkontakt af 3. grad.

Venligst
Annette

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-11 18:36

On 2011-05-22 18:05:13 +0200, JS said:

> Jeg har fået et lille "ET" trip og vil høre om i kender til flere af
> denne type film (gerne af ældre dato):
>
> First Contact
> The Abyss
> ...?

Så for et par dage siden "Sphere" igen på DR HD. Førhen blev den sendt
under den danske titel "Kuglen", og plottet i filmen er stadig
fascinerende

Fra : Klaus Petersen

Dato : 22-05-11 20:25

JS wrote:

> Jeg har fået et lille "ET" trip og vil høre om i kender til flere af
> denne type film (gerne af ældre dato):
>
> First Contact
> The Abyss
> ...?

En rimelig overset film: Fire in the Sky
Sagt at være basseret på en virkelig hændelse om en person der blev
bortført af aliens og udsat for eksperimenter.
http://www.imdb.com/title/tt0106912/

Fra : Mr. D

Dato : 26-05-11 20:27

"Klaus Petersen" skrev i meddelelsen

> En rimelig overset film: Fire in the Sky

Så den lige, en ganske udmærket film
simon

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 29-05-11 05:46

On 22-05-2011 21:25, Klaus Petersen uttered:

> En rimelig overset film: Fire in the Sky
> Sagt at være basseret på en virkelig hændelse om en person der blev
> bortført af aliens og udsat for eksperimenter.

Baseret på hvad han PÅSTOD havde hændt, naturligvis.
Men ja, ganske god lille film.

Fra : Kim Jensen

Dato : 22-05-11 22:03

On 22-05-2011 18:05, JS wrote:
> Jeg har fået et lille "ET" trip og vil høre om i kender til flere af
> denne type film (gerne af ældre dato):

Som allerede nævnt vil jeg også sætte en stemme på "Fire In The Sky" -
den er super!

Derudover; "The Fourth Kind" - jeg synes den er langt bedre end
IMDB-scoren måske antyder (http://www.imdb.com/title/tt1220198/)

Og ikke mindst; en ret "ukendt" film af ældre dato: "Communion"
(http://www.imdb.com/title/tt0097100/)
(ignorér det ret cheesy cover

--
mvh Kim Jensen
blog.werx @ http://kim.litewerx.dk

Fra : Mr. D

Dato : 23-05-11 15:54

"JS" skrev i meddelelsen news:4dd93438$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg har fået et lille "ET" trip og vil høre om i kender til flere af denne
> [...]

Cocoon fra 1985 er et must - med en af mine favoritskuespillere Brian
Dennehy

Simon

PS: Fik jeg sagt, der er et must?

Fra : Jesper

Dato : 24-05-11 20:25

Mr. D <sigri@detiparantesenemail.dk> wrote:

> Cocoon fra 1985 er et must - med en af mine favoritskuespillere Brian
> Dennehy
>
> Simon
>
> PS: Fik jeg sagt, der er et must?

Og med Tahnee Welsh, ej at forglemme!
--
Jesper
Danmark står på 4 søjler:

Fra : Mr. D

Dato : 26-05-11 20:26

"Jesper" skrev i meddelelsen

> Og med Tahnee Welsh, ej at forglemme!

steve guttenberg kunne jeg nu godt undvære
simon

Fra : Lyhn

Dato : 24-05-11 13:26

JS wrote:
> Jeg har fået et lille "ET" trip og vil høre om i kender til flere af
> denne type film (gerne af ældre dato):
>
> First Contact
> The Abyss
> ...?

Fandt lige en liste du måske kan bruge:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_films_featuring_extraterrestrials

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-05-11 19:35

Den 22-05-2011 18:05, JS skrev:
> Jeg har fået et lille "ET" trip og vil høre om i kender til flere af
> denne type film (gerne af ældre dato):
>
> First Contact
> The Abyss
> ...?

Nahh der er da noget forskel på ET og de andre ET er da synes jeg
primært en go børne film men de andre er også fede har lige set dir cut
af The Abyss den er næste på 3 timer så den til premiere af alle stede r
i Singapore

--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-06-11 00:12

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

John Carpenter's Starman med Jeff Bridges fra 84
for en mere 'romantisk' ET film

Jan Rasmussen

Fra : Klaus Petersen

Dato : 04-06-11 02:34

Jan Rasmussen wrote:

> "Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> John Carpenter's Starman med Jeff Bridges fra 84
> for en mere 'romantisk' ET film
>

> Jan Rasmussen

Det er den der udviklede sig 2år senere til en tv-serie med
Robert Hays som "Starman". Fik 22 episoder.

Fra : Jesper

Dato : 04-06-11 15:21

JS <js@no.email.com> wrote:

> Jeg har fået et lille "ET" trip og vil høre om i kender til flere af denne
> [...]

Jeg har en stor svaghed for Starcrossed med den søde Belinda Bauer som
alien.
--
Jesper
Danmark står på 4 søjler: