lidt reklame
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-05-11 17:17

jeg er ikke helt sikker på man må det her - men jeg tager Chancen - jeg
lejer ved lovefilm.dk de har altså rigtigt meget som ikke er til at
finde andre steder med danske undertekster og de er ved at komme godt
med bluray -
man skal lige være lidt strategisk når man laver sin pakke - man kan
få det sådan man har 1 film hjemme også for man en ny når man har sendt
den anden retur DET KAN IKKE betalt sig fordi det bliver sjældent til
mere ind 4 film pr md men der er 4 film 2 hjemme af gangen pr md - det
er den bedste løsning er jeg kommet frem til også kan man altid købe et
tillæg på 2 film mere for 31 kr tror jeg det er ..
--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Klaus Petersen

Dato : 22-05-11 14:12

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> gangen pr md - det er den bedste løsning er jeg kommet frem til også
> kan man altid købe et tillæg på 2 film mere for 31 kr tror jeg det er

Et ordsprog siger at "alt godt kommer til den der kan vente".

Jeg har selv været kunde hos dem i snart et års tid, jeg har bare Flex
2 pakken, hvor man har 2 film hjemme af gangen, hvilket giver mig 8
film om måneden.
For mig gør det ikke noget at jeg skal vente lidt med de film jeg gerne
vil se, eller med tv-serierne for den sags skyld.

Passer med at når jeg sender filmene retur Mandag, så dukker de næste
op Torsdag/Fredag passende til en film week-end.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-05-11 19:33

Den 22-05-2011 15:11, Klaus Petersen skrev:

> Et ordsprog siger at "alt godt kommer til den der kan vente".

ja men ..ja jeg har haft tv signal i 5 mdr tror jeg og der fulgte en hd
optager med hvor jeg optager nyhederne de bliver så slettet ved hver 3
udendelse også er der noget tema lørdag på dr2 - men for ca 2 mdr siden
kom jeg til at trække stikke ud til den her hd optager og jeg har ikke
fået det sat i - igen og jeg synes ikke jeg er gået glip af noget ..

> [...]
> For mig gør det ikke noget at jeg skal vente lidt med de film jeg gerne
> vil se, eller med tv-serierne for den sags skyld.

ja der plejer så at være søde til at sende de film som jeg sætter som nr
1 har lige netop fået kodenavn Nina Øreneborgen og Valentines day (i
dag) de 2 første som BR ..

> Passer med at når jeg sender filmene retur Mandag, så dukker de næste
> op Torsdag/Fredag passende til en film week-end.

ja jeg for mine lidt hurtiger fordi når de har sendt mit 4 film så er
den måned brugt også kan det ske jeg for den ide at betale for 2 mere :)

men det fede er sgu da alle de titler de har , som ikke er til at drive
op .. jeg tror de har flere film ind jeg har ... men ikke flere
serier ..

--
Mv
Bo M Mogensen