Den Amerikanske Nikita ? (ikke serien)
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-05-11 04:40

jeg har pløjet imdb igennem men jeg kan ikke finde den ? jeg mener det
var den yngste fonda der spillede hoved rollen men under hende finder
jeg heller ikke noget ?
--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Lyhn

Dato : 21-05-11 06:54

Bo M Mogensen wrote:
> jeg har pløjet imdb igennem men jeg kan ikke finde den ? jeg mener det
> var den yngste fonda der spillede hoved rollen men under hende finder
> jeg heller ikke noget ?

"Point of No Return"

Hvis du havde brugt søgeordene Nikita + Fonda i Google ville ville du have
fundet frem til følgende link som det første:

http://www.imdb.com/title/tt0107843/

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-05-11 16:43

Den 21-05-2011 07:54, Lyhn skrev:

> "Point of No Return"
>
> Hvis du havde brugt søgeordene Nikita + Fonda i Google ville ville du have
> fundet frem til følgende link som det første:

ja det havde jeg så ikke lige tænkt på :)

> http://www.imdb.com/title/tt0107843/

perfekt den skal jeg sgu ha

--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 15-06-11 19:40

Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> ja det havde jeg så ikke lige tænkt på :)

> perfekt den skal jeg sgu ha

Den er også god. For det første er hun mega dejlig og filmen er mere
realitisk end den franske på en del områder.

Blandt andet åbningsscenen er mere realitisk end den franske efter min
mening.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/