imdb ???????
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-05-11 23:03

min imdb er blevet sær førhen fik man det hele på engelsk nu kommer det
sgu på svensk ???
--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 17-05-11 07:15

Bo M Mogensen skrev:

> min imdb er blevet sær førhen fik man det hele på engelsk nu kommer det
> sgu på svensk ???

Næppe det hele. Måske nogle af titlerne? Giv et eksempel.

For noget tid siden lavede de en ændring, så man for eksempel i Danmark
som standard ser danske titler, når det er muligt. Det kan man lave om
under "Title display country" på denne side, når man er logget ind:

https://secure.imdb.com/register-imdb/siteprefs

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-05-11 15:59

Den 17-05-2011 08:14, Peter Brandt Nielsen skrev:

> [...]
> som standard ser danske titler, når det er muligt. Det kan man lave om
> under "Title display country" på denne side, når man er logget ind:

ok ...jamen jeg har slet ikke oprettet mig så :)
nå men det har jeg lige gjort men nu kom jeg godt nok til at skrive
Danmark - nå men det må kunne rettes

--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Klaus Petersen

Dato : 18-05-11 00:57

Bo M Mogensen wrote:

> kommer det >> sgu på svensk ???

> ok ...jamen jeg har slet ikke oprettet mig så :)
> nå men det har jeg lige gjort men nu kom jeg godt nok til at skrive
> Danmark - nå men det må kunne rettes

Kan det godt, det er såmen ikke så svært:

Log ind med dit brugernavn og password

Tryk på Bo M Mogensen's Account i toppen af skærmen

Ved Personalize your Account, tryk på Site Preferences

Ved Title display country og Title display language, der kan du så
vælge mellem en masse sprog.
Ved country, der har jeg eks. valgt Original og ved language English,
for så får man eks. de danske film med deres originalt danske navne.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-05-11 13:23

Den 18-05-2011 01:56, Klaus Petersen skrev:

> [...]
> Ved country, der har jeg eks. valgt Original og ved language English,
> for så får man eks. de danske film med deres originalt danske navne.

jeg har gjort det men den snyder en gang i mellem men dog ikke hele tiden ..

--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Klaus Petersen

Dato : 17-05-11 13:54

Bo M Mogensen wrote:

> min imdb er blevet sær førhen fik man det hele på engelsk nu kommer
> det sgu på svensk ???

Du skal bare gå ind på din konto og så ændre sproget der til Engelsk i
begge sprog indstillinger.

Det er fordi de prøver at være venlige, så derfor har de lavet
ændringer så at film og seriers navne osv. nu dukker op med hvad de
hedder på ens eget sprog, så du har måske kommet til at vælge Swedish
dengang du oprettede din IMDB konto.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-05-11 16:05

Den 17-05-2011 14:53, Klaus Petersen skrev:

> [...]
> ændringer så at film og seriers navne osv. nu dukker op med hvad de
> hedder på ens eget sprog, så du har måske kommet til at vælge Swedish

mange tak men jeg ved ikke hvad der er galt
http://www.imdb.com/title/tt0096073/

Det sjunde tecknet (1988)

Grrrrrrrrrr...

--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-05-11 10:08

Bo M Mogensen skrev:

> mange tak men jeg ved ikke hvad der er galt
> http://www.imdb.com/title/tt0096073/
>
> Det sjunde tecknet (1988)
>
> Grrrrrrrrrr...

IMDb har tilsyneladende bestemt, at du befinder dig i Sverige.

Det kan også afhænge af browserindstillinger. Når jeg ikke er logget ind
i IMDb, afspejler titlerne sprogindstillingen i browseren (Opera, Chrome).

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-05-11 16:11

> [...]
> ændringer så at film og seriers navne osv. nu dukker op med hvad de
> hedder på ens eget sprog, så du har måske kommet til at vælge Swedish

ja ok jeg kan også bruge hovedet til at tænke med der var den
tak for hjælpen

--
Mv
Bo M Mogensen