Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Børnepenge på skat.dk ?
Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 03-06-11 20:16

Hvor skriver man børnepenge på, på skat.dk? Har ledt og ledt efter det, men
kan ikke finde det...

H.

Fra : Michael Sørensen

Dato : 03-06-11 20:35

Den 03-06-2011 21:16, Henrik skrev:
> Hvor skriver man børnepenge på, på skat.dk? Har ledt og ledt efter det, men
> kan ikke finde det...

Hvorfor vil du skrive det?

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 05-06-11 09:01

Michael Sørensen <ms@skindbeni.dk> wrote:

> Hvorfor vil du skrive det?

Fordi de er fradragsberettigede.

H.

Fra : Michael Sørensen

Dato : 05-06-11 11:12

Den 05-06-2011 10:01, Henrik skrev:

> Fordi de er fradragsberettigede.

Hej Henrik.

Jeg spurgte nok lidt forkert.

Mit spørgsmål var ment på samme måde som Alexbo. OM det ar fordi du
betalte eller modtog. Svaret ahr du givet og fået svar igen.

Fra : alexbo

Dato : 03-06-11 20:52

"Henrik"; "Silkeborg" skrev

> Hvor skriver man børnepenge på, på skat.dk? Har ledt og ledt efter det,
> men
> kan ikke finde det...

Det kommer lidt an på om det er nogen du modtager eller betaler, men jeg
formoder det er det sidste siden du har ledt så meget.

Jeg vil gætte på at det er punkt 56.
Underholdsbidrag til tidligere ægtefælle og børnebidrag

mvh
Alex Christensen

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 05-06-11 09:01

"alexbo" <alexbo@email.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg vil gætte på at det er punkt 56.
> Underholdsbidrag til tidligere ægtefælle og børnebidrag

Ja, det er nogen jeg betaler og ja det er er punkt 56, men jeg kan ikke
finde dér hvor der skulle være mulighed for at skrive i felterne...
Hvor går man det?

H.

Fra : Ole C

Dato : 05-06-11 11:29

Henrik"; "Silkeborg skrev blandt andet:

> Ja, det er nogen jeg betaler og ja det er er punkt 56, men jeg kan
> ikke finde dér hvor der skulle være mulighed for at skrive i
> felterne... Hvor går man det?

Hvis du er inde på Skats Tastselv-side under Indberetning>Ændre
årsopgørelsen eller selvangivelsen, bør der være et felt til højre for pkt.
56, hvor du kan taste oplysningerne ind.
Hvis ikke du ser feltet, er der noget galt med din browser eller dens
indstillinger. Jeg har lige tjekket med både IE og Firefox.

--
vh
Ole C