01-07-2011(2) nok det vigtigste af de to i~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 01-07-11 19:55

Det med chipsene!

Jeg har beslutte mig for ikke at spise dem!

Det er vist Scientologernes leder i Nordamerika,
Der vil have chips og burgere!

Jeg er programmeret til at
"goer noget for folks religion"

Og har bare lavet en forbindelse til dem!
(quantum entangelment)

Programmeringen er bakket op af det vaerste tortur
et menneske kan blive udsat for!
Smerte signaler til brainstem og limbic system,
al den smerte jeg er istand til at foele!

Eftersom at det var Karsten Bjoernholt der udfoerte
Torturen og programmeringen, saa er de vel uskyldige!
(i den her ene ting)

Men jeg goer intet for dem frivilligt!
Ikke efter det bedrager navn:
Elron Hubbard(El r On - Hub(samlingspunkt) og
En bard(en sanger og fortaeller)

Eftersom de ikke har proppet nogen i elbiler for alvor,
saa syntes jeg det er spildt!

De har ellers deres hjemme panser viden om c-vitaminer
osv.... Saadan at hvis det er noedvendigt, saa kan de
Koere i elbil og staa lidt imod hvis nogle fra olie industrien
proever at forklare virkligheden at dem i elbil er sindsyge i
Hovedet(med kemi)

En solid jernkerne, med kobbertraad viklet
rundt om, bevaeg nogle elektroner rundt i kobbertraaden
Og den tiltraekker!

Det er en elektromagnet!
(som alle elmotore er baseret paa)

Tag paa pilgrimstur i en elektrisk bil!
Bevaeg jeres elektroner rundt om det der symbolisere
???

Og det er rigtigt at det bliver haardt i Mellemoesten,
Hvor den primaere indtaegt kommer fra olie!

Men der burde vaere investeret i alle sektore efterhaanden!
Og i var advaret lang tid i forvejen!

Sane Peter