Langt festivaltelt
Fra : Steffen

Dato : 30-06-11 08:51

Hej,

Kan I hjælpe med henvisning til et telt - ala festivaltelt - som er ca.
2.30 i længden. De gængse er omkring 2.10 og det er forlidt til mit korpus.

Fra : Kurt Larsen

Dato : 30-06-11 19:46

"Steffen" <steffena2@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej,
>
> Kan I hjælpe med henvisning til et telt - ala festivaltelt - som er ca.
> 2.30 i længden. De gængse er omkring 2.10 og det er forlidt til mit
> korpus.
Køb 2 telte såfremt bredden er OK.
--
Hilsen Kurt Larsen

Fra : Langgaard

Dato : 09-07-11 09:07

On 30 Jun., 09:51, "Steffen" <steffe...@gmail.com> wrote:
> Hej,
>
> Kan I hjælpe med henvisning til et telt  - ala festivaltelt - som er ca.
> 2.30 i længden. De gængse er omkring 2.10 og det er forlidt til mit korpus.

Jeg klarer den med at ligge diagonalt, og placer så tøsen under dig og
derefter ude i et af hjørnerne

--
Langgaard