søvnbesvær
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-06-11 18:41

jeg har den mest lireterende søvn rytme for tiden en uge går på den her
måde

dag 1 : jeg vågner kl 19 tænker det her er spild af go sommer

dag 2 : jeg bliver oppe til kl 17 (altså 22 timer efter jeg stod
op )ligger og vender mig står op tager noget mere medicin sætter en slap
cd på falder i søvn kl 21

dag 3 : vågner kl 7 er helt mast af træthed og dagen går med ingenting

dag 4 : kommer op for lidt for hånden og kl 16 er jeg så træt jeg ikke
kan stå op lægger mig og sover til mellem 23 og 0130

dag 5 : går i seng kl 9 og sover til kl 19

(også begynder det forfra ...)

dag 6 beslutter mig for det er spild af tid at sove hele sommeren væk
og gør det samme som jeg gjorde dag 1 altså bliver oppe 22 - 27 timer

også starter det hele forfra ...

jeg fatter det ikke jeg hammer min hjerne med 20 mg nitrazepam 600 mg
seouquel 75 mg norzinan 30 mg tolmin og når jeg taber toldmodigheden
angriber jeg bevistheden med 10 mg valium og 25 mg norzinan mere - jeg
kan stadigt ikke sove og jeg har været vågen i 27 timer ??????

det besynderlige ved det er hvis jeg er skide træt men har besluttet mig
for at forblive vågen så tager jeg en mindre dosis sovemedicin der rent
faktisk virker opkviknede og nej det er ikke råhybnoler

Det er et helved - jeg gider sgu ikke stå op kl 7 men kl 14 virker
fornuftig ..kl 19 er noget lort

Det eneste der helt sikkert kan vælte mig er en flaske whisky - men den
går ikke ..
--
Mv Bo M Mogensen

Fra : Peter Heide

Dato : 01-07-11 21:33

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> fornuftig ..kl 19 er noget lort
>
> Det eneste der helt sikkert kan vælte mig er en flaske whisky - men den

Kan godt forstå at der er ikke er mange svar på dit indlæg, da dit
søvnbesvær er helt ekstrem med alt det medicin du blander sammen og de
tidspunker du vælger at sove på. Jeg selv pgra arbejde , går i seng ved
05-tiden oge står op ved 12 - 13 -tiden og det fungerer perfekt, hvis der
ikke er for mange håndværkere eller nybyggeri rundt omrking. Måske du skulle
vælge et fast tidspunkt at gå i seng på og holde dig til det , uanset hvor
træt du føler dig ? Og så prøv at drop det medicin til at fald i søvn på.
Tag en "kold tyrker" i nogle dage og få en "ren" søvn.

Fra : kim holm

Dato : 22-07-11 14:53

det medecin du nævner er ikke sovemedecin men smerte nerve medecin fælles
for dem er at de er sløvene men ikke søvnmedecin

husk hvis man ikke laver noget har kroppen ikke behov for så meget søvn, jeg
ved dette fra mig selv jeg tager også meget medecin og sider i rullestol, så
men tid er her ved computeren, jeg tager min medecin ( kun det som lægen har
har sagt ) ca. 1 time før jeg går i seng og jeg kan da også have dage hvor
jeg ikke kan sove, desuden hvis du tager for meget sløvende medecin før du
går i seng så for di den stik modsatte virkning end den du trode nemlig at
du IKKE kan falde i søvn

kim

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-09-11 09:23

On Wed, 29 Jun 2011 19:41:04 +0200, Bo M Mogensen <usnet1@gmail.com>
wrote:
> [...]

> fornuftig ..kl 19 er noget lort

> Det eneste der helt sikkert kan vælte mig er en flaske whisky - men

Det du spiser oedelaegger hjernen, Melatonin virker!
Og det er endnu bedre sammen med fiskeolie!

Sane Peter