Mere vågen!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-11 01:31

Langt mere vågen, idag!

Har besluttet mig for at finde en frisør, og blive gjort
korthåret!

Min vågenhed, stammer fra at jeg igår truede med at
svovle verden på en kvante mekanisk måde igår!

Programmeringen der giver slip, er noget lavet
af Bjørnholt som var noget i retning af, hvis
jeg havde mere magt end ham selv skulle jeg
vågne op, hvis jeg var fri til at bruge den.

Men i kombination med
"forstå alting på en måde der er værst for dig selv"

så virker det selvfølgelig ikke!

Jeg ved ikke helt hvad hans motovation bag den udtalelse
var, udover at redde hans skind!

Truslen om at svovle verden, er religiøs
især da jeg har bevist jeg er istand til det, og dermed
"religiøse mirakler"

Det der irritere mig er at den latterlige narhoved
af en sadistisk laandsforædder, har programmeret
og torteret mig til at skrive i retning af fire indlæg der
er ulovlige ifølge af landets lovgivning!

Samtidig med at jeg er programmeret til at få
skylden for alle de forbrydelser han har begået
mens jeg har siddet og stirret ud i luften i næsten
tretten år!

Programmeret til ikke at forsvare mig selv,
og sat til at "gøre det der er bedst for Karsten Bjørnholt"

og "gør alting på en måde som er grim for dig selv"!

OnTopic: da det drejer sig om DF og Bjørnholts svinestreger!

Heldigvis er det stadigvæk ikke lykkedes at gøre
mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller
pille misbruger!

Heller ikke selvom jeg indtager en del kalium,q10,jern osv...

føler mig mere vågen og klar i hovedet end på noget tidligere
tidspunkt i tretten år!
Det er det værste af det "kunstige fysiske følelse" der er
væk, det blev lavet af DJ Ævl "foretil di en kopi af din rygrad
krøllet sammen til en kugle, og sat ind midt i hjernen
(kald det for en smerte kugle)og Bihulen flyttet op i hjernen!

Det var det han og Bjørnholt stod og aftalte at give paracetamol
skylden for!(i 1998 må det have været)

Egentlig er det fysisk følelse fra hukommelsen, sendt ind til
limbic system og brainstem, minder fra det værste af det tortur
der gjorde mig kvante mekanisk aktiv!

Der ligger også:
"bare selv find på en grund til at det her har foregået, men grunden
må ikke være at jeg(Det var BJørnholt) har gjort noget forkert"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-11 01:49

On 24 Jun., 09:31, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> "bare selv find på en grund til at det her har foregået, men grunden
> må ikke være at jeg(Det var BJørnholt) har gjort noget forkert"

Ligeså snart jeg beslutter mig for at finde en frisør,
bliver jeg gjort halvejs uvågen og føler mig påvirket!

Så det er bedst at lade være med det!
Det er ren programmering!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-06-11 01:53

On 24 Jun., 09:48, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Ligeså snart jeg beslutter mig for at finde en frisør,
> bliver jeg gjort halvejs uvågen og føler mig påvirket!

> [...]

Det er bedre at være langhåret og vågen,
end alting andet og bedøvet!

Sane Peter