20-21 Juni 2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-06-11 09:26

Jern,Kalium,Calcium/Magnesium,Q10,Fiskeolie

Sandwich butik 2xVegetar sandwich til middagsmad
(Thor stykke og græskarkerne brød d.20, Græskarkerne og Spinat bolle
d.21!)

Havde det lidt bedre igår og idag endnu bedre, har skrevet til
Karsten Bjørnholt og et par stykker i emdr forbundet at
de er sindsyge i hovedet og skylder Russerne en ubåd,
der brugte Store Peter som øvelsesmål
(Pyotr Veliky/Peter den Store) Kirov klasse atomdrevet
slagkrydser mål!

Sidder og ærger mig lidt over at gøre den ene af de skeløjede
på tv-kanalen tv2news skeløjet!

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

/Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 22-06-11 09:26

On 21 Jun., 17:25, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Sidder og ærger mig lidt over at gøre den ene af de skeløjede
> på tv-kanalen tv2news skeløjet!
>
> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Glemte at skrive at Russerne er ved at anskaffe sig
en mis-trial(Mistral klasse) fra Frankrig! Da de var uskyldige
i det hele!

De kommer stadigvæk i Helvede!

Sane Peter