Peter Weiss USA GNCC Enduro update!
Fra : dots

Dato : 25-06-11 16:45

Peter er nu der hvor det sker, Snowshoe Mountain, West Virginia.
Imorgen kl 13 går det løs...

Imellem træning og rent wellness har han haft tid til interview med Charkie
Huegel fra Digitaloffroad.com:
http://www.digitaloffroad.com/2011/06/24/the-quick-n-dirty-peter-weiss/

Vi ønsker Peter stort held og lykke, eller rettere som han nu hedder
overthere...
The Quick'n'Dirty, go for it, Peter !!!

www.peterweiss.dk

dots

Fra : dots

Dato : 27-06-11 10:13

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Vi ønsker Peter stort held og lykke, eller rettere som han nu hedder
> overthere...
> The Quick'n'Dirty, go for it, Peter !!!
>
> www.peterweiss.dk

Jeg vil lade Peters ord fra denne morgen stå for sig selv:
"Jeg er for træt til at gå i seng..."

Men en EXCELLENT performance overthere, igen med Peters egne ord fra denne
morgenstund på Facebook:
"Just got back on a computer after 3 days at GNCC Snowshoe, Americas
Toughest Race, and with help from Clarion Cycles and the Huegels, I finished
10th in the Pro Lites Class. Overall I was 29th. The race was very
interesting and lasted 3,5 hours. I can highly recommend this race. I hope
that I can be back for the Iron Man GNCC in October.
THANKS to all the great people, who helped me make this week one not to
forget!!"

dots

Fra : Pein

Dato : 01-07-11 07:00

On 27 Jun., 11:12, "dots" <d...@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> that I can be back for the Iron Man GNCC in October.
> THANKS to all the great people, who helped me make this week one not to

Det var sågu da en ret flot placering!
--
Mvh. Niels
Bandit 1250 SAK7