Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Why Photographs Work af George Barr
Fra : Ole Larsen

Dato : 20-06-11 17:58

Læste om den på Luminous landscape og bestilte.
Det er af de mest fremragende bøger om fotografi
fordi der er mange (52) forskellige fremragende fotografer
præsenteret med hver deres billede og kommentarer af dem selv
og en længere udredning af George Barr. Flot tryk.
198,- på Amazon

Fra : ;o)-max-

Dato : 22-06-11 12:11

On 20-06-2011 18:57, Ole Larsen wrote:
> [...]
> præsenteret med hver deres billede og kommentarer af dem selv
> og en længere udredning af George Barr. Flot tryk.

Din tidligere holdning til det at kommentere billeder
har vidst været lidt ambivalent, så det er lidt af en
overraskelse at du falder for en bog der netop har til
formål at beskrive hvorfor billederne virker. Men det
er skide fedt. Tilbage i 70'erne nød jeg selv meget
en serie i et af de udenlandske tidsskrifter, hvor nogle
a de store mestre forklarede og beskrev deres tanker
bag deres billeder. Tak for oplysningen.
-max-

Fra : Ole Larsen

Dato : 22-06-11 16:08

On 22-06-2011 13:10, -max- wrote:

> [...]
> a de store mestre forklarede og beskrev deres tanker
> bag deres billeder. Tak for oplysningen.

Åh, synes du at jeg har flyttet mig, beklager jeg, men det kunne være
bevis på at jeg lever