Kasko
Fra : Lazy

Dato : 24-06-11 21:22

Hvor finder jeg en billig kasko til min nye cmpingvogn, pris har været
52000kr

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-06-11 10:08

"Lazy" <p.e.borg@vaek.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor finder jeg en billig kasko til min nye cmpingvogn, pris har været
> 52000kr

Samlerabat giver laveste pris, så måske skulle du spørge lidt omkring på
alle dine forsikringer.

Betingelserne er vidt forskellige fra husholdning til husholdning - jeg
fandt de billigste forsikringer ved FDM og GF, da jeg undersøgte "mit"
marked sidst på sidste år.

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Gamle

Dato : 25-06-11 11:57

Lazy wrote:
> Hvor finder jeg en billig kasko til min nye cmpingvogn, pris har været
> 52000kr

Vi gav 55000 for vores CV.
Kaskoforsikring uden selvrisiko i Trekroner under 2000 kr/år.
Indbodækningen er højere og tyveri fra fortelt er dækket.

Mvh.
Torben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-06-11 10:19

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Vi gav 55000 for vores CV.
> Kaskoforsikring uden selvrisiko i Trekroner under 2000 kr/år.
> Indbodækningen er højere og tyveri fra fortelt er dækket.

Kondolerer med din nye forsikring.

Hvis du får skader på campingvogn, bliver de væltet over på dine øvrige
forsikringer. Prøv at læse på www.campingferie.dk og formentlig også
www.dcu.dk (selv om de er flinke til at slette alt kritik kan det godt være
du kan finde det der også).

Jeg har selv prøvet det. Jeg har også flere gange prøvet at ringe til dem,
hvor jeg blev fyldt med den ene løgn efter den anden.

Som tak fandt jeg et andet forsikringsselskab, som tilfældigvis også er
billigere. Som tak til DCU moderatorer igennem tiden, som har slettet alt og
alle på skrømt, meldte jeg mig ud. Det var ikke kun fordi man ikke kan få
deres regnskaber at se :)

Fra : Gamle

Dato : 26-06-11 10:46

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]
> formentlig også www.dcu.dk (selv om de er flinke til at slette alt
> kritik kan det godt være du kan finde det der også).

Nej det gør de ikke
Det er den eneste forsikring jeg har i Trekroner!!

Mvh.
Torben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 27-06-11 07:33

> Nej det gør de ikke
> Det er den eneste forsikring jeg har i Trekroner!!

Ganske interessant din pris taget i betragtning. Jeg har haft en campingvogn
forsikret hos dem meget tæt på din værdi for 2 år siden, jeg er ret sikker
på den kostede mere end 2.000 kr. selv om jeg fik samlerabat OG rabat
igennem DCU. OG jeg havde selvrisiko på. Jeg boede dengang i billigste
postnummer...(det gør jeg vist endnu selv om jeg er flyttet).

Fra : Gamle

Dato : 27-06-11 13:31

> [...]
> samlerabat OG rabat igennem DCU. OG jeg havde selvrisiko på. Jeg
> boede dengang i billigste postnummer...(det gør jeg vist endnu selv

Det kan være forsikringen er så billig, at vi bruger vognen som
fastliggervogn og at den kun flyttes, hvis vi skifter plads eller den skal
til rep.
Men den tilsvarende forsikring i Codan var 1000,00 kr dyrere og mindre
indbodækning. Og så har jeg endda alle vore forsikringer dér.

Mvh.
Torben

Fra : Lars Clement

Dato : 27-06-11 14:13

"Gamle" skrev i meddelelsen news:4e087815$0$306$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Men den tilsvarende forsikring i Codan var 1000,00 kr dyrere og mindre
indbodækning. Og så har jeg endda alle vore forsikringer dér.

Hejsa.
Den er go nok med trekroner. Giver selv under 2k som enesteforsikring. Gid
båden var lige så billig !!!

Venligst

Lars Clement

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-06-11 10:31

> [...]
> Men den tilsvarende forsikring i Codan var 1000,00 kr dyrere og mindre
> indbodækning. Og så har jeg endda alle vore forsikringer dér.

Jeg ringede så lige til mit forsikringsselskab, GF. Jeg giver 1966 for en
kørende vogn. Hvis jeg ønsker at have stilstand på den, vil den koste 1110
kr. om året. En Knaus 495 fra 1997-98 stykker.

Jeg kan se på et gammelt budget at jeg har været over 2500 kr. om året med
den - det var Trekronerforsikring med medlemsskab af DCU. Men deres
prispolitik kan selvfølgelig have blevet ændret siden.

I GF behøver man ikke være medlem af DCU (og det er jeg så heller ikke) ;)