Gaskasse - Seestern 460
Fra : Christian Leegaard

Dato : 23-06-11 14:02

Hej.
Jeg ejer en Hobby Seestern 460 fra 1979.
På denne er gaskassen slemt ødelagt af solen, og låget er tilmed
flækket.
Jeg har søgt en smule på nettet efter erstatninger, og det eneste jeg
umiddelbart kan finde, er en helt ny til 1100 kr., og så meget er jeg
ikke villig til at ofre på den gamle vogn. Desuden har jeg søgt både
på Gul og Gratis, DBA og papkassen.
Derfor vil jeg høre jer, om I kender nogle steder i nord-/midtjylland
hvor sådan en kunne ske at kunne skaffes.

Mvh.
Christian

Fra : Kurt Larsen

Dato : 24-06-11 08:31

"Christian Leegaard" <christianleegaard@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Jeg kender ingen som er billige. De er alle rasende dyre.
Den slags plast kan som regel nemt repareres med epoxy og filt
og herefter lidt lak.
Epoxy kan købes hos bådudstyrsforhandlere sammen med vejledninger.
Jeg har selv repareret en halvt badeværelse gulv som blev smadret ved
en punktering af dækket lige under.

--
Hilsen Kurt Larsen

Fra : Christian Leegaard

Dato : 26-06-11 16:03

On 24 Jun., 09:31, "Kurt Larsen" <kurt@live????????.dk> wrote:
> [...]
> umiddelbart kan finde, er en helt ny til 1100 kr., og s meget er jeg
> ikke villig til at ofre p den gamle vogn. Desuden har jeg s gt b de
> p Gul og Gratis, DBA og papkassen.
> Derfor vil jeg h re jer, om I kender nogle steder i nord-/midtjylland
> hvor s dan en kunne ske at kunne skaffes.
>
> Jeg kender ingen som er billige. De er alle rasende dyre.
> Den slags plast kan som regel nemt repareres med epoxy og filt
> og herefter lidt lak.
> Epoxy kan k bes hos b dudstyrsforhandlere sammen med vejledninger.
> Jeg har selv repareret en halvt badev relse gulv som blev smadret ved

Tak for svaret!
Jeg vil forsøge med reparation.

Mvh.
Christian