Ta med på 134 timers sejltur !
Fra : Ukendt

Dato : 16-06-11 20:50

Fra : Torben Skovgaard Bac~

Dato : 16-06-11 21:40

Lyder som en rigtig god idé, men man må så bare håbe på godt sejlervejr
Vi - min hustru og jeg har faktisk gjort et krydstogt i starten af maj måned
2011 med Vision of the Seas - afgang fra København med destination til
Bergen og Geiranger Fjord - en tur på havet med 5 overnatninger i udvendig
kahyt - kan i den grad anbefales.

Hurtigruten ses i alle afsnit - Norge set på den måde er bare det, man skal
prøve - alternativt ovennævnte tur, hvor alt er betalt på forhånd - næsten
All Inklusive bortset fra den vin, man vil nyde til maden.

Torben

Fra : Ole Pagh

Dato : 17-06-11 18:57

Per. kom med følgende:
> http://www.nrk.no/hurtigruten/#

_Fantastisk projekt_ - men noget af en tidsrøver hvis man bliver lidt
bidt af billederne.

De fik virkelig blod på tanden efter den 8 timers togtur med
Bergensbanen.

Skibet kan forøvrigt også følges her:
http://www.marinetraffic.com/ais/dk/default.aspx

Skriv NORDNORGE i "Gå til fartøj" feltet oppe til venstre, så zoomer
programmet automatisk ind på skibet.
Kun ærgeligt at man ikke kan skifte Google kortet ud med et maritimt
kort.

--
/ Ole