CampingCards ACSI - fordele ulemper ?
Fra : Ukendt

Dato : 16-06-11 19:58

Er det en fordel, når man kun rejser i børnenes skoleferie ?

Jeg mener, de skriver at man kun får rabat før og efter højsæsonen,
eller er det mig der ikke forstår det.

http://www.campingcard.dk

...." CampingCard kan du holde ferie til en fordelagtig pris før og efter
højsæsonen for..."

Hvornår er det præcist højsæsonen eller hvornår er det før og efter
højsæsonen ?

Vi rejser fredag d 24 juni i ca 3 uger.

Hvis man bestiller det online nu, hvornår og hvordan modtager man det ?

Mvh Kim

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 16-06-11 23:05

"Kim" <1_2_3.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Vi rejser fredag d 24 juni i ca 3 uger.
>
> Hvis man bestiller det online nu, hvornår og hvordan modtager man det ?

Højsæson er lidt forskellig fra land til land. Når du er inde på siden, skal
du klikke dig frem til de pladser, som du overvejer at besøge. Der kan du
se, hvornår acsi kortet kan benyttes. Der kan godt være forskel på
perioderne selv i samme land, så der er kun en mulighed for at finde
fordelene - ind på den enkelte plads.
Du kan også vælge at søge på område via kort, idet du så får alle pladser i
området og straks kan se, hvilke perioder de har fordelagtige priser.
Nu så jeg f.eks. på området ved Amsterdam, og der var en plads hvor acsi kan
bruges i frem til den 15/7, flere til den 8/7 og en del til ca. den 1/7.
Ved Paris er der en enkelt plads, hvor man kan være indtil 3/7 mens alle
øvrige slutter 30/6.
Så ind og kig.
Typisk er udvalget begrænset efter ca. den 1/7.

Kurt