15-06-2011(Halvhjerner)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 07:52

Jern,Calcium/Magnesium,Kalium,Q10,Fiskeolie!

Har det fysisk bedre, men i takt med at jeg vågner
mere op er det tydeligt hvor meget IK der er blevet
ødelagt, for et par år siden kunne en lille forbedring
Føre til at jeg var næsten overbevist om at jeg
havde 90 procent af min IK tilbage!

Men idag er jeg langt mere vågen end den gang,
og sammenlignet med før emdr(1998-2003 mangler
jeg ca. halvdelen af min intelligens kvotient!
Der køre en del programmering der forsøger
at bilde mig ind at der ikke er noget galt!)

OnTopic i politik da det er DF's svineri udført af Karsten Bjørnholt!
(så må jeg vel også til at stemme DF hvis jeg er blevet gjort til en
halvhjerne)

Krydspost: dk.politik,dk.helbred

()agde lige mærke til at programmering havde formået,
at gøre Juni til den 5. måned i året, det siger lidt om hvor
modbydeligt det kan være)

Allah