14-05-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 04:15

4xJern,4xCalcium/Magnesium,2xQ10,6xFiskeolie,
4xKalium,
Vermox(anti-parasit middel dag 3 af 3,en god ide en gang om året)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 04:17

On 14 Jun., 12:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> 4xJern,4xCalcium/Magnesium,2xQ10,6xFiskeolie,
> 4xKalium,
> Vermox(anti-parasit middel dag 3 af 3,en god ide en gang om året)
>
> /Allah

Nej dag 4 af vermox, jeg fik også to af dem udskrevet!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 04:20

On 14 Jun., 12:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Nej dag 4 af vermox, jeg fik også to af dem udskrevet!
>
> /Allah

to æsker!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 05:30

On 14 Jun., 12:20, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> to æsker!
>
> /Allah

Ginseng Tonikum i kaffe, jeg lagde mærke til at min
metabolisme er øget da jeg var på vej hjem fra Brugsen,
da jeg var nede og købe Ginseng Tonikum!

Købte også kakao cappucino, og en kop kaffe hos bageren,
da jeg var halvejs hjemme lagde jeg mærke til min
øgede metabolisme, hvilket var rart!

Kom hjem, åbnede ginseng tonikum og kom det i kaffen!

Fysisk har jeg det en del bedre, når min metabolisme er
øget! Og er mere klar i hovedet, sådan føles det, jeg lagde mærke
til det da jeg var halvvejs hjemme fra brugsen!

Det er ikke lykkedes at gøre mig til en Nazist,Perverser,Alkoholiker
eller Pillemisbruger!
(og det er heller ikke lykkedes at bilde mig ind at jeg err nogen af
delene med emdr!)

Heldigvis!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 05:39

On 14 Jun., 13:29, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> eller Pillemisbruger!
>  (og det er heller ikke lykkedes at bilde mig ind at jeg er nogen af

Programmeret stavefejl rettet!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 07:18

On 14 Jun., 13:38, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Programmeret stavefejl rettet!
>
> /Allah

Det jeg lagde mærke til var at min metabolisme blev øget
Ca. 20 minutter inden jeg indtog Ginseng Tonikum (13 procent alkohol)
Så nej det er ikke lykkedes at bilde mig ind at jeg er en alkoholiker!

Men det er vigitgt ikke at undervudere en tortur drevet
underbevidsthed og brainstem!

Mit Testosteron niveau øget, der er stadigvæk en del programmering
der forsøger at sænke Dominans,selvtillid og selvsikkerhed!
Foremålet er at sænke Testosteron niveau, hvilket fører
til mindre hjernemasse,mindre muskelmasse og knogleskørhed(senere i
livet!)
Muskelmasse og Hjernemasse(bliver sænket indtil de er på et niveau,
som Testosteron niveauet kan opretholde!)

Det er en af de ting den Kristne religion skulle sørge for ikke skete!
Og den har hermed fejlet! Da det ikke er på grund af den at jeg har
undgået de værste skader!

Quantum Entangelment via en singularitet!

Tilbedelse af Testosteron, som især de unge kvinder skulle forstå!

Sid på jeres knæ, lav en kunstig trædestol med jeres hænder samlet
foran jer! Modtag legmet! Få en klat der symbolisere ? ,Og
desinnficer med lidt alkohol!

Det er de unge kvinder det har hjulpet at undgå osteoporose,
Senere i livet!

Jeg er selv begyndt at tvivle på om det har været en go
ide at gøre! Og er begyndt at overveje om Kristendommen
overhovedet burde være til, Jesus Kristus er trods alt også
en Hellig person for Muslimer!

Tilbedelse af Testosteron burde også betyde at testikel trykkeri,
bliver straffet ved døds straf!

Krydspost:dk.helbred,dk.politik
(OnTopic i politik pga. De evner jeg har bevist jeg har, og
den nævnte ønskværdige straf for testikel trykkeri!)

Desuden er det DF svinerier, der har ført til så meget ulykke
overalt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 08:56

On 14 Jun., 15:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> den nævnte ønskværdige straf for testikel trykkeri!)
>
> Desuden er det DF svinerier, der har ført til så meget ulykke

Stadigvæk en del progrqammering og ødelæggelse
af sex lyst, bla. Et forsøg fra personen jeg kaldte,
Sadist Nazisten der påstod hun var en Jøde,
der ville styre erektion og udløsning, det er
det mest seriøse mordforsøg på Helligånden nogensinde
(Den hellige ånd, mænds vilje og lyst til at bestemme over kvinder)
Og den primære grund til det kvante mekaniske mareridts(Helvede)
eksistens!

Og den egentlige grund til artens udryddelse!
(det er også den ultimative perversion af menneskeheden)

Kvinder skal være tiltrukket af magtfulde mænd og seksuelt
ophidset af deres (Mandens) magt! De vil have den magtfulde
mands dna ind!

Det omvendte skulle det lykkedes, markere afslutningen på
menneskeheden!

Desuden gør ødelæggelsen i mandens hjerne det at
praktisk taget ingen overlever det!

pik op, pik ned, sprøjt ud!

Sagt af en sindsyg sadistisk kælling, til en person der er
programmeret til ikke at kunne bevæge sig!

Grimt for mig Grimt for jer!

Og jeg lyver ikke om arten eller det kvante mekaniske mareridt!

Er stadigvæk ved at rette Helligånden til, og det er og var
beviseligt den Originale Helligånd!

Der er ingen kvinder der undgår det kvante mekaniske
mareridt Helvede!

Og nu ved i det, hvorfor i hader hvis kvanten er mekanisk!

To dage og ingen kvinder er nogensinde ulydige hvis de får en ordre
i Helvede!

Altid er lang tid!
Evig Tortur, Peter har bestemt det!
Og hvem er de rigtige til den straf?
Ingen, men jeg så også programmeret til ikke at hævne mig
på de rigtige!

Og når det programmering er væk, nå ja!
Det kunne godt virke som om det er det rigtige at
gøre! Desuden er der Helvedes Fejlsikring!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 09:09

On 14 Jun., 16:56, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Og når det programmering er væk, nå ja!
> Det kunne godt virke som om det er det rigtige at
> gøre! Desuden er der Helvedes Fejlsikring!

Helvedes Fejlsikring: Hvis i er uskyldige er det et flugtforsøg,
og bliver hårdt straffet!

For jeres ondskab mod Peter(som er deprimeret i forvejen,
og syntes det er lidt syndt for jer!

hvilket har givet anledning til en del forvirring!
Og i skal ikke forsøge at sabotere hornene!

En ring på hjernen, en ring på hjørnen, kvante mekanisk af tortur,
den eneste ægte hjørnering, Enhjørringen!

Den største tyr i universet, med sine horn snurret rundt om sig selv!
(horn-Frontal lobes, de eneste der er stærke nok, til at holde styr på
en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem en
singularitet)

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 09:12

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 09:13

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 11:06

On 14 Jun., 17:13, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Allah

Er også ved at finde ud af hvilke skader Bjørnholt evt. Har
gjort på hjerne massen, det var ved højre øre, bihulen/hulrummet bag
næsen højre side, og højre side af baghovedet
(der hvor rygraden og kraniet møder hinanden)

Der var ingen fysisk skader inden, og burde heller ikke være det
efter, udover nakken, men det har så heller intet med selve
hjernemassen at gøre, og hvis det ikke kan ses ved en scanning,
og idioten ved præcis hvordan skader skal gøres uden det kan ses!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 11:23

> [...]
> hjernemassen at gøre, og hvis det ikke kan ses ved en scanning,
> og idioten ved præcis hvordan skader skal gøres uden det kan ses!

Og hold i nakken gør ingen skade,
selv om det er ubehagligt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 11:31

On 14 Jun., 19:22, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Og hold i nakken gør ingen skade,
> selv om det er ubehagligt!
>
> /Allah

Der køre også en del programmering der forsøger at
lave min personlighed om, til noget der får mig til at
aflive mig selv!

Det er ekstremt ubehageligt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 11:47

On 14 Jun., 19:30, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Der køre også en del programmering der forsøger at
> lave min personlighed om, til noget der får mig til at
> aflive mig selv!
>
> Det er ekstremt ubehageligt!
>
> /Allah

Det med arten er ærgeligt, min brainstem har ikke
problemer med afslutte den, når jeg er død alligevel!

Men det betyder egentlig bare at arten/menneskehedenå var
for dum til at leve,for ubegavet til at eksistere!

Jeg ved stadigvæk ikke helt hvorfor Bjørnholt ville have
at jeg skulle aflive arten for ham!

Men det er altså gjort, og i kommer vitterlig i Helvede når
i dør!

Det er survival of the fitttest,
arten Homo Sapiens er altså ikke en der ligesom klare
den i længden, ikke når en tortur drevet brainstem,
gør alt for af få programmering væk, der sender kunstige
smertesignaler fra hukommelsen ind til limbic system!

Og så bare få besked på gør det der er bedst for "Sadisten"
så går det grimme væk!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 14-06-11 11:59

On 14 Jun., 19:46, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> smertesignaler fra hukommelsen ind til limbic system!
>
> Og så bare få besked på gør det der er bedst for "Sadisten"

Nå, men der er så mange grunde, og det er gjort!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 07:57

On 14 Jun., 19:59, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Nå, men der er så mange grunde, og det er gjort!
>
> Allah

Lagde lige mærke til at programmering har gjort Juni til
den 5. måned i året!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 08:16

On 15 Jun., 15:57, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Lagde lige mærke til at programmering har gjort Juni til
> den 5. måned i året!
>
> Allah

Jeg havde ellers forventet det, min mobil telefon
som jeg skriver dette fra, har dato,klokkeslet og årstal
stående på start siden!

Jeg kan ikke komme til at skrive det her, uden at se
på det inden, feks nu: 16:11, Juni 15, 2011
(Det står midt på skærmen)

Man skal aldrig undervudere en tortur drevet brainstem og
underbevidsthed!

Og det er trods alt "bedst for Karsten Bjørnholt"
hvis jeg fremstår som en vanvittig!

"Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
var det gennemgående træk i emdr torturen!
Der begyndte i 1998!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 08:37

On 15 Jun., 16:16, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> hvis jeg fremstår som en vanvittig!
>
> "Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
> var det gennemgående træk i emdr torturen!

Hvordan ville i have det, med tretten år af det her!
Og hvis i fortæller/skriver om det så fremstår i som
et dumt svin og en forbryder!

(Den der erstatningssag: hvorfor laver han det lort, hvorfor
skriver han det? Et lille skuespil, det dumme svin. af en bedrager,
hvorfor lader han som om, at signalerne inde i hjernen mellem
hjernecellerne er manipuleret af den del der styre vejrtrækning
og hjerteslag, fordi der er sat lighedstegn mellem hjertestop og
så det ikke at gøre "det som der er bedst for Karsten Bjørnholt")

Det dumme dumme løgnagtige svin, det er for at profiter og
stjæle penge fra vores ejere!

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 08:54

On 15 Jun., 16:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> så det ikke at gøre "det som der er bedst for Karsten Bjørnholt")
>
> Det dumme dumme løgnagtige svin, det er for at profiter og

og lige nu, "hvis der er lighedstegn mellem ikke at gøre,
Som BJørnholt vil have og hjertestop, så er det derfor
at den har gjort naturkatastroferne, som vi ikke er økonomisk
ansvarlige for i vores uskyldighed og ikke noget med tandspænd" er
sådan ca. det der fare igennem hoved for Codans efterforskere!

Så Haiti,New Orleans og Fukushima får ikke en øre!

Fuk us him A!

"Istedet for at tandspænd, har forstærket det indtryk, og
gjort det praktisk taget umuligt at fjerne, det programmering!"

Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 09:15

On 15 Jun., 16:54, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> "Istedet for at tandspænd, har forstærket det indtryk, og
> gjort det praktisk taget umuligt at fjerne, det programmering!"

Og så har det vist sig, at "gør det der er bedst for Karsten
Bjørnholt"
faktisk har overfaldet tandlægen og styret ham til at lave en composit
fyldning der sidder i spænd, og egentlig skal jeg nok
betale en gigantisk erstatning til ham, han er ligeså uskyldig
som de skeløjede tv damer!

Og udover det, så har den styret en fuldstændig uskyldig
Karsten Bjørnholt til at tortere og programmere mig(Peter)
fordi det er bedst for ham!

Og gjort maksimal sindsyge på kortest mulige tid, således
DF blev stemt ind i tinget og Karsten BJørnholt ikke blev arbejdsløs!

Teknisk set er jeg det ondeste væsen i eksistens fordi
jeg blev torteret kvante mekanisk aktiv!

Og er skyld i al ondskab i menneskehedens historie, fordi det er

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 15-06-11 09:33

On 15 Jun., 17:14, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> jeg blev torteret kvante mekanisk aktiv!
>
> Og er skyld i al ondskab i menneskehedens historie, fordi det er

Nå, det var så "bare selv find på en god grund til at det har
foregået, grunden jeg finder frem til må ikke
være at Karsten BJørnholt har gjort noget forkert, og tro på det"

og så har der været noget collateral damage rundt omkring!

Men jeg tror ikke på uskyld i Karsten Bjørnholt!

Jeg vil have beviser fra virkeligheden for min hævn!

Allah