11-6-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 01:33

Har indaget noget sofradex, kom et par dråber i kaffen!
(noget der kunnne antyde vanvid)

Grunden er ret simpel, jeg kom sofrdex i højre øre igår,
lå med venstre side af mit hovede på min pude!

Soradex i højre øre, faldt i søvn, vågnede et par timer
senere!

Der var stadigvæk sofrade i højre øre, hvilket er lidt et
mirakel, da der er binyrebark hormon i !

Så enten, kvante kørsel"du må kun gøre det der er absolut
livsnødvendigt for dig selv" (hvis der er svovl partikler i øret
feks.)

eller "Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"

for at få mig til at skrive dette, og antyde vanvid!
Eller hvis der er betændelse ved højre øre, for at gøre
skade på mig!

Grunden til at det antyder vanvid, (kun antyder!)
er fordi jeg kom et par dråber i kaffen!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 01:39

On 11 Jun., 09:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> er fordi jeg kom et par dråber i kaffen!
>
> /Allah

"Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
vil selvfølgelig helst have at jeg fremstår som en
vanvittig, da det jeg beskylder ham for er forædderi
og mord!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 02:06

On 11 Jun., 09:38, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> vil selvfølgelig helst have at jeg fremstår som en
> vanvittig, da det jeg beskylder ham for er forædderi

Svol trukket ind i hjernen vil selvfølgelig føre til
sindsyge og død!

Især da hjernen der er tale om er programmeret
(emdr og smertesignaler til brainstem og limbic system)
Til ikke at sove ordentligt og ikke producere melatonin!
(ødelæggelse af REM, Rapid Eye Movment, den dybe del af søvnen!)

Der burde ikke være noget svovl, men med Bjørnholts vanvittige,
så ved man aldrig!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 02:15

On 11 Jun., 10:05, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (ødelæggelse af REM, Rapid Eye Movment, den dybe del af søvnen!)
>
> Der burde ikke være noget svovl, men med Bjørnholts vanvittige,

Kalium,Q10,Calcium,Magnesium,Fiskeolie,
Vermox(anti-parasit middel,det er utroligt så mange mennesker
der går rundt med svineri i kroppen)

Igår aftes melatonin(anti-oxidant der virker i hjernen)
solgt under mærket circadin!

C-Vitamin!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 02:34

On 11 Jun., 10:15, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> der går rundt med svineri i kroppen)
>
> Igår aftes melatonin(anti-oxidant der virker i hjernen)

Det kunne være jeg skulle gå ned og købe nogle tændstikker!
Så min brainstem ved hvad der aldrig må være det mindste af
i mig!

når det kommer til svovl, så mistænker jeg shampoo!
Det er altid bedst at være mistænksom, men som en tommefingerregel,
hvis jeg opdager noget og brokker
højlydt over det! Så er det højst sandsynligt men egen underbevidsthed
og programmering!

Hvis jeg lægger mærke til det og overbeviser mig selv
om det nok er indbildning, så er det, det ikke!

Sådan vil det være så længe hjernen fungere og
programmeringen observere hvad foregår!

Det er de her tre og en del andre, der kontinuerligt
skal holdes væk:

"Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
"Du skal ødelægge dig selv"
Og
"Du skal ødelægge dig selv, på en måde som ikke
kan opdages af andre"

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 03:18

On 11 Jun., 10:33, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> "Du skal ødelægge dig selv"
> Og
> "Du skal ødelægge dig selv, på en måde som ikke

Nå, nu glemte jeg at købe tændstikker!
Skidt pyt, jeg har på fornemmelsen min brainstem
ved hvad det er i forvejen (forsyn)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 04:55

On 11 Jun., 11:17, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Nå, nu glemte jeg at købe tændstikker!
> Skidt pyt, jeg har på fornemmelsen min brainstem
> ved hvad det er i forvejen (forsyn)
>
> /Allah

Er ved at lave en vegetar sandwich af råvare fra brugsen
der er også lidt tun så helt vegetar er den ikke
Desuden opdagede jeg at der er lidt bacon stumper
i noget af deres sammendblandede selvvalgte salat tilbehør!

En af deres sammenblandede beholdere af salat og salat tilbehør
havde bacon i, istedet for bacon ved siden af, så folk selv kan vælge
om de vil have bacon i!

Så det måtte jeg pille ud, da jeg kom hjem!
Tun er placeret for sig selv og koster vist mere end bacon?

/Allah

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 05:04

On 11 Jun., 12:55, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> om de vil have bacon i!
>
> Så det måtte jeg pille ud, da jeg kom hjem!
> Tun er placeret for sig selv og koster vist mere end bacon?

Jeg kan vist dårligt slippe afsted med at kalde det for en
vegetar sandwich det bliver nødt til at være en tun sandwich!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 05:14

On 11 Jun., 13:03, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Jeg kan vist dårligt slippe afsted med at kalde det for en
> vegetar sandwich det bliver nødt til at være en tun sandwich!
>
> /Allah

Flutes'ne bagt af bageren i Brugsen er næsten ligeså gode
som dem i sandwich butikke, de er også bredere, så det er
nemt at få fyldet fra salat bøtten over i og der kan være mere fyld
i!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 05:41

> Jeg kan vist dårligt slippe afsted med at kalde det for en
> vegetar sandwich det bliver nødt til at være en tun sandwich!
>
> /Allah

Jeg var lige ved at skive det på som en positiv ting på personligt/
privat plan, men det er en sandwich! Og jeg er stadigvæk ikke
helt vågen, og mangler ihvertfald stadigvæk 1/5 af min IK!

Desuden kan brugsen ikke konkurre på kvalitet!
Det er noget med fyld!

Desuden koster et helt flutes i Brugsen 22kr
og en bøtte salat 35kr!

Det svare til to styk sandwich, som koster 40kr stykket
i sandwich butikken!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-06-11 05:47

On 11 Jun., 13:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Desuden koster et helt flutes i Brugsen 22kr
> og en bøtte salat 35kr!
>
> Det svare til to styk sandwich, som koster 40kr stykket

Skrive istedet for skive i overstående indlæg!

/Allah