10-06-2011
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 02:20

Calcium,Kalium,Magnesium,Ginseng Tonikum(13 procent alkohol)
Jern,C-vitamin,Vermox(anti-parasit middel)

Og så var jeg lige hos lægen og bestille noget Circadin
(Melatonin anti-oxidant)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 02:27

On 10 Jun., 10:19, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Jern,C-vitamin,Vermox(anti-parasit middel)
>
> Og så var jeg lige hos lægen og bestille noget Circadin

Vegetar Sandwich

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 02:34

On 10 Jun., 10:26, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Vegetar Sandwich
>
> /Allah

Var også ned og købe 3 par adidas bukser i Sportigan 1050Kr.
(Jeg kan godt lide at gå i dem)

/Allah
..

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 02:48

On 10 Jun., 10:34, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Var også ned og købe 3 par adidas bukser i Sportigan 1050Kr.
> (Jeg kan godt lide at gå i dem)
>
> /Allah
> .
Fiskeolie!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 04:57

On 10 Jun., 10:48, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Fiskeolie!
>
> /Allah

Og så har jeg også fået noget Testosteron leveret hos
lægen, ved at fantasere om at voldtage klinik assistenten!

Styre hende i hjernen og gøre hende til en programmeret
sex ting!

Og sælge hende til udlandet bagefter!

Jeg må jo gerne, det er religiøse mirakler!
Quantum Entangelment manipuation af individuelle
atomer i folks Neurons og Glia celler!

Det var vist hendes hår der gjorde udslaget, langt brunt hår!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 05:00

On 10 Jun., 12:57, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> atomer i folks Neurons og Glia celler!
>
> Det var vist hendes hår der gjorde udslaget, langt brunt hår!

Jeg kunne så aldrig finde på at sælge hende!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 05:04

On 10 Jun., 12:59, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Jeg kunne så aldrig finde på at sælge hende!
>
> /Allah

Teknisk set er det jo så heller ikke voldtægt!
Altså hvis jeg gjorde det!
(Jeg har aldrik begået voldtægt! Teknisk eller U-Teknisk!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 05:13

On 10 Jun., 13:04, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

Teknisk set er det jo så heller ikke voldtægt!
Altså hvis jeg gjorde det!
(Jeg har så aldrig begået voldtægt! Teknisk eller U-Teknisk!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 05:24

> Jeg kunne så aldrig finde på at sælge hende!
>
> /Allah

Teknisk set er det jo så heller ikke voldtægt hvis
jeg gjorde det, det er religiøse mirakler!
Quantum Entangelment manipulation af individuelle
atomer i folks Neurons og Glia Celler!
(Jeg har aldrig begået voldtægt, Teknisk eller U-Teknisk!
på noget tidspunkt i mit liv, ihvertfald ikke før nuværende
tidspunkt!)

Det er tredje forsøg på at skrive dette indlæg!
(Der er modstand fra Bjørnholts programmering, gad vide
om han prøver at tørre en voldtægt af på mig?
Han er vanvittig nok til det, endda den voldtåægt jeg var udsat for
i Humlehaven 27, tre mænd og to kvinder minimum, har jeg regnet mig
frem til! Jeg har en lille rød plet på venstre kind og har haft den
lige siden!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 06:01

On 10 Jun., 13:23, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> i Humlehaven 27, tre mænd og to kvinder minimum, har jeg regnet mig
> frem til! Jeg har en lille rød plet på venstre kind og har haft den

)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 06:09

On 10 Jun., 14:00, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> )
>
> /Allah

Tog noget programmering nede i Fakta,i at give folk det
indtryk at jeg er en Pedo,jeg tog næsten ikke mig selv i det!
Hvilket betyder at jeg bliver afledt af
(gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt)

at gå i forretningen, og se præcis det sted og på den måde
som giver nogle mennesker det indtryk!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 06:17

On 10 Jun., 14:09, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Hvilket betyder at jeg bliver afledt af
> (gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt)
>
> at gå i forretningen, og se præcis det sted og på den måde

Det kan godt være det bedst at gøre nogle 17-28 årige
unge kvinder til sex ting, for at undgå for mange mordforsøg!

Børnene skal jo bruge deres biologiske fædre som regel!
(Jeg havde mere tænkt mig at gøre enlige mødre på den
anden måde, bare gøre dem gravide og smide ud!
Så de kan vise deres uafhængighed og selvstændighed og sådan)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 06:22

On 10 Jun., 14:16, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> anden måde, bare gøre dem gravide og smide ud!
> Så de kan vise deres uafhængighed og selvstændighed og sådan)

Jeg kan forstå på Karsten Bjørnholts programmering,at
det bryder sig mere om den første metode: at jeg afliver fædrene,
og Bjørnholt mishandler deres 5 årige døtre!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 06:33

On 10 Jun., 14:21, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Jeg kan forstå på Karsten Bjørnholts programmering,at
> det bryder sig mere om den første metode: at jeg afliver fædrene,
> og Bjørnholt mishandler deres 5 årige døtre!
>

> /Allah

Det var så også plannen før EMDR torturen ;er begyndte i 1998!
Men så må jeg så gøre kvinderlige med religiøse mirakler istedet!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 06:38

> Jeg kan forstå på Karsten Bjørnholts programmering,at
> det bryder sig mere om den første metode: at jeg afliver fædrene,
> og Bjørnholt mishandler deres 5 årige døtre!
>
> /Allah

Det var også planen før EMDR Torturen begyndte i 1998!
Altså gøre kvinderne gravide og smide dem ud, så de
kunne vise deres selvstændighed og uafhængighed!

Men nu må jeg så gøre kvinderne føjelige med
religiøse mirakler istedet!(Quantum Entangelment!)

Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 08:07

On 10 Jun., 14:37, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Men nu må jeg så gøre kvinderne føjelige med
> religiøse mirakler istedet!(Quantum Entangelment!)
>
> Alle religiøse mirakler er kvante mekanik!

Det kunne godt virke som om at der er mulighed for at
Der sker noget positivt på privat personligt plan
for første gang i 13år!

Uden at jeg bliver ødelagt eller røvrendt af programmering!

Nu må vi se, jeg har det ihvertfald bedre, og skal lige ned
på apoteket, for at hente noget Kalium 750Mg!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 08:41

On 10 Jun., 16:07, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Nu må vi se, jeg har det ihvertfald bedre, og skal lige ned
> på apoteket, for at hente noget Kalium 750Mg!

Melatonin/Circadin(anti-oxidant) og Kalium på apoteket!
163Kr.

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 08:44

On 10 Jun., 16:41, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Melatonin/Circadin(anti-oxidant) og Kalium på apoteket!
> 163Kr.
>
> /Allah

Vegetar sandwich(grov flutes)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 10-06-11 09:15

On 10 Jun., 16:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Vegetar sandwich(grov flutes)
>
> /Allah

Der mangler bare to tyve årige brunetter uden tøj på!
(symetriske bryster,ikke for store,ikke for små)
Så ville jeg have det fint nok til at lade som om at i
ikke allesammen kommer i det Kvante Mekaniske
Mareridt-Helvede, og bliver torteret for altid når i dør!

Alt hvad i mindst vil(1-20 ting i mindst vil have sker),
når i mindst vil det!

Kontinuerligt!

Og fejlsikret imod Murphys lov!
(alt hvad der kan gå galt, vil gå galt!)

/Allah