Et underligt optrin!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 08:59

Sad ude på trappen, havde lige været nede
og købe noget vand på flaske!

Da en person der bor i bygningen jeg bor i,
kommer gående "Palle" ser mig sidde på trappen,
Og siger Peter, har du været til begravelse?

Næsten inden jeg når at svare, Nej, jeg så godt der
blev flaget på halvt, hvem er død?

Hvorefter en person der åbenbart var på besøg hos min
nabo's underbo, siger noget med at Peter ringede!

Det er ikke en person jeg kender, og jeg er ret sikker
på, at personen har hilst på mig før, som om hun kender
mig personligt!

Hvilket er pure løgn både på en fysisk og
kvante mekanisk aktiv måde!

Jeg tvivler på hun antydede at jeg var dum eller langsom,
og dermed forsøgte at myrde mig!(eller rettere selvmyrde mig!)
Jeg behøver ingen hjælp til det, og da alle kommer i det kvante
mekaniske mareridt inklusiv mine naboer!

Med undtagelse af
Den Umenneskelige Peter
Hare Krisna(Jesus Kristus)
og de Muslimske Hunde(Muslimske Mænd!)

Kan det da godt være, nogle er lidt rasende!

Uanset hvad, også programmering af Peter!
Så jeg ram på dem allesammen!

Altid er lang tid!

Om en terrabyte af exabytes af nitaller af milliarder
af år, forstår i det! Når i høre det: Velkommen til Helvede,
altid er først lige begyndt!

Kvinden det drejer sig om, havde en grøn T-Shirt på
og er ca. 20-30 år for gammel til at jeg er fysisk
interesseret i hende på nogen måde!

En perfekt usynlig persson for en mand der ikke har haft sex
siden han var 19 år gammel!

Med undtagelse af da jeg blev voldtaget af tre mænd og to kvinder
har jeg regnet frem til minimum!

OnTopic fordi Bjørnholts og DF's svineri, har gjort ting ved jer
i aldrig glemmer!(Helvede)

/Allah(SanePeter)