Mirakel Pizza!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 04:01

Mirakel Pizzaen jeg fandt den anden dag i Fakta,
For at afbryde mit sunfheds vanvid et kort stykke tid!

14,95Kr 7,44gram fedt per 100Gram, ingen trans fedt,intet
mættet fedt, Cholesterol 0Gram!

Og jeg opdagede det lige, beregnet på at blive varmet
i en forvarmet oven, 1905Grader i pakningen man køber den i!

Det er vel oliven olie det meste!

Jeg gik endda så langt som at købe nogle småkager
Og sodavand til at have stående og tilbyde gæster!

Det er så en teknologisk mirakel pizza, eller og også er
fulde af løgn på pakningen!

OnTopic da mange politikere har brug for at smide vægt,
for slet ikke at tale om sundheds politik!

Pizzaen er Italiensk Produceret!

Krydspost:dk.politik,dk.helbred

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 04:05

On 8 Jun., 12:01, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> de fulde af løgn på pakningen!
>
> OnTopic da mange politikere har brug for at smide vægt,
> for slet ikke at tale om sundheds politik!

Hov, glemte at krydse den i første omgang, så
trådstart røg kun i dk.helbred

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 04:07

On 8 Jun., 12:04, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Hov, glemte at krydse den i første omgang, så
> trådstart røg kun i dk.helbred
>
> /Allah

Den samger så skide godt den pizza , jeg bliver nødt
til at skrive om det, man kan vel også købe den andre steder
end i Fakta, jeg kommer selv noget kylling kød og toast ost på!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 04:24

> Hov, glemte at krydse den i første omgang, så
> trådstart røg kun i dk.helbred
>
> /Allah

Jeg burde have ventet et par dage, med at finde ud af,
at den ikke er helt så usund!

Nu blev den lidt branket i ovnen!
(Emdr/Programmering)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 04:27

> Hov, glemte at krydse den i første omgang, så
> trådstart røg kun i dk.helbred
>
> /Allah

Det er vigtigt at passe lidt på vægten, jeg gider simpelthen
ikke at blive nødt til at aflive mig selv pga. overvægt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 04:44

> Hov, glemte at krydse den i første omgang, så
> trådstart røg kun i dk.helbred
>
> /Allah

Der er et eller andet surrealistisk ved at være programmeret
til, at skulle være villig til at aflive mig selv med et sekunds
varsel, bare for at have et liv der svæver mellem
U-udholdeligt og U-tåleligt!

Og samtidig være programmeret til at sørge for at folk tror
jeg lyver om det, hvis jeg siger det til nogen!

Den ville have været go under det værste af terrorist
angrebet fra DF og Bjørnholt,for et par år siden!

Men de kemiske angreb på drikkevare med klorin!
er blevet undgået, jeg kom simpelthen rent vand i
klorin dunken jeg har haft stående i min bolig!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 04:55

On 8 Jun., 12:44, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Men de kemiske angreb på drikkevare med klorin!
> er blevet undgået, jeg kom simpelthen rent vand i
> klorin dunken jeg har haft stående i min bolig!

Ikke engang de Tyske Nazister var sindsyge nok
til at bruge klorin, selvom de havde artilleri granater
stående klar(Ifølge Discovery channel!)

Og Adolf ville have dem, der ville bruge det på mennesker brændt
levende, pga. ubehaligheder
under første verdenskrig!

Ubrugelig viden(men med alle de højrefløjs
aber der skriver i dk.politik sikkert noge der syntes
det er brugbart)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 05:14

> [...]
>
> Men de kemiske angreb på drikkevare med klorin!
> er blevet undgået, jeg kom simpelthen rent vand i
> klorin dunken jeg har haft stående i min bolig!

Softwaren i mit alarmsystem er stadigvæk lavet
om, det er doorchime funktionen høj/lav/off

denn er slået fra i alle valgmuligheder, den kan ikke
gøres sådan det køre fra simkortet!

Lyden den skal gøre er den samme som i den
indbyggede walk test, dvs. Testen bliver aktiveret
og man åbner døre og går rundt, hver gang en sensor bliiver trippet,
så kommer doorchime lyden!

Men hvis doorchime funktionen er slået til!
Høj/Lav eller off....ingen lyd!

Den er beregnet på adgang til et programmeret
menneske, der har fået besked på ikke at slå alarmen
til! (ordkombination, håndbevægelser eller en kombination af dem)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 05:34

On 8 Jun., 13:13, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> menneske, der har fået besked på ikke at slå alarmen
> til! (ordkombination, håndbevægelser eller en kombination af dem)

Der er et gult lys på der indikere at gsm delen
(sim korte) er nede, det blev slået fra et stykke tid senere!

Jeg har haft nulstillet det til fabriks indstillingerne
(to gange, uden problemer) med softwaren ligger i
ROM(read only mem) alt andet vil jo være sindsygt!

Det betyder at komponenter er loddet af og nye sat på,
Alarmen går igang hvis den bliver taget ned af væggen,
der sidder en sensor på bagsiden!

Jeg har undret mig over det et par gange, og afskrevet det til
kvante kørsel(Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt)

Der er en anden mulighed, nemlig at jeg siger koden højt mens jeg
sover "pga. programmering" men jeg satte alarm systemet op til
at gå igang øjeblikkeligt når døren åbner!
(sensoren på døren er sat som burglary sensor, dvs. sat til
at beskytte værdifulde genstande som ikke må flyttes)

Og så brugt fjernbetjening til at slå det til og fra!

Koden kan simpelthen ikke tastes ind, hvis hoveddøren bliver
åbnet, uden alarmen går igang!

Hvis den vel og mærket er slået til!
Og softwaren uændret!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 05:52

On 8 Jun., 13:33, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Og så brugt fjernbetjening til at slå det til og fra!
>
> Koden kan simpelthen ikke tastes ind, hvis hoveddøren bliver

Det er noget med Bjørnholts mentalitet og sociopati!
Det er jo sindsygt at overfalde dem der kan forsvare sig!
(og folk må ikke vide at han er en sindsyg, det vil ødelægge ham
socialt, det han han nok ret i!)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 05:54

On 8 Jun., 13:51, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Det er jo sindsygt at overfalde dem der kan forsvare sig!
> (og folk må ikke vide at han er en sindsyg, det vil ødelægge ham

Det har egentlig hele tiden været min holdning!

/SanePeter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 06:04

On 8 Jun., 13:54, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det har egentlig hele tiden været min holdning!
>
> /SanePeter

Fiskeolie,Q10,Calcium,Magnesium,Jern!
Om lidt Kaffe og Ginseng og småkager(10kr i Fakta)

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 06:27

On 8 Jun., 14:03, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Fiskeolie,Q10,Calcium,Magnesium,Jern!
> Om lidt Kaffe og Ginseng og småkager(10kr i Fakta)

c-vitaminer

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 07:00

On 8 Jun., 12:07, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Den samger så skide godt den pizza , jeg bliver nødt
> til at skrive om det,

Den med ikke at tale med mad i munden gælder
så også, når det drejer sig om at skrive i nyhedsagrupperne,
på mobil telefonen, med pizza fingre!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 08-06-11 07:24

On 8 Jun., 14:27, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> c-vitaminer
>
> /Allah

Ja, den ville ha været go der 2005-2007 Pizza'en
også fiskeolie i folie!

/Allah

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-06-11 14:36

Den 08-06-2011 15:23, Peter Nicolaysen skrev:
> Ja, den ville ha været go der 2005-2007 Pizza'en
> også fiskeolie i folie!

Hvis du selv skulle give et bud på det hele vil du så mene

1.) du har fis i hatten ?
2.) er påtalende normal ?
2.) alle andre ind dig er skingrenrende sindssyge ?

--
Mv
Bo M Mogensen