7-6-2011(forkert dato i headeren, på foreg~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 09:00

(forkert dato sat på i overskriften på foregående indlæg)
C-vitaminer,Calcium,Magnesium,Jern,lmindelig vitamin pille,Q10
(Nelliker iblød i noget væske og jeg har bestilt noget vermox!)

Det i parentes er en vane, fordi jeg er vant til at have kæledyr,
men jeg fik min hund aflivet for et års tid siden,da den
begyndte at have problemer med at komme op af trapperne!

Der er så mange mennesker der går rundt med svineri i kroppen,
man skulle tro det var løgn!

Det betyder også jeg har nedbrudt noget programmering!
(Du må "kun" gøre det der er absolut livsnødvendigt for dig selv)

Og så er der jo heldigvis stadigvæk:
"gør noget for folks religion"

Og jeg har efterhånden nedbrudt:
"alting skal gøres på en måde der er grim for dig selv"
(dvs. mig selv!)

Den med datoen er programmering:
Ødelæg dig selv!
Og
"Ødelæg dig selv på en måde som ikke
kan opdages af andre!"

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 09:03

On 7 Jun., 16:59, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> "gør noget for folks religion"
>
> Og jeg har efterhånden nedbrudt:
> "alting skal gøres på en måde der er grim for dig selv"

Hvis jeg bliver gjort til en idiot, så tror jeg også
bare jeg afliver mig selv!

Jeg gider ikke gå fra den højst målte IK i menneskeheden
som før emdr til dum som snot!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 09:08

On 7 Jun., 17:02, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Hvis jeg bliver gjort til en idiot, så tror jeg også
> bare jeg afliver mig selv!
>
> Jeg gider ikke gå fra den højst målte IK i menneskeheden
> som før emdr til dum som snot!
>
> /Allah

Svovl,Bly,Cadmium,Kviksølv,Nikkel og lignende,
er egentlig også bare ting der vil få mig til
at aflive mig selv!

Og det der med svineri i kroppen er jo ikke
et problem for cigaret rygere som regel!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 07-06-11 09:16

On 7 Jun., 17:08, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> at aflive mig selv!
>
> Og det der med svineri i kroppen er jo ikke
> et problem for cigaret rygere som regel!

Jeg undre mig stadigvæk over at der er zink i vitamin
piller nogen steder, men så længe kroppen har nok
jern!

Jeg tror faktisk det er kvante mekanik
"gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
der godt kan lide der er fyldt med sinker, der sinker tingene, så han
selv virker hurtig!

Jeg bryder mig absolut ikke om at være langsommere
end andre(hvilket jeg heller ikke er) men at ødelægge folk på den måde
er svineri!

/Allah