Comflex vs. Dansk Bredbånd vs Dansk Kabel ~
Fra : Thomas (TRMU)

Dato : 07-06-11 02:26

Hejsa

Vi er en stor ejerforening (200 lejligheder) med eget IT setup (Fiber,
COAX og switches). Vi har lige nu Dansk Kabel TV, men er trætte af de
høje priser og dårlig service.

Så vi overvejer at skifte til ComFlex eller Dansk Bredbånd. Comflex er
ganske billige og Dansk Bredbånd kan levere IP TV.

Men jeg kender ikke de to andre leverandører, og alle indlæg er 3-5 år
gamle på dem.

Så er der nogle af jer der har noget positivt eller negativt at sige
om dem? Evt. hvad i har valgt.

Takker rigtigt mange gange!

Thomas

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 07-06-11 20:36

On Tue, 7 Jun 2011 01:26:02 -0700 (PDT), "Thomas (TRMU)"
<tonser83@hotmail.com> wrote:

> Vi er en stor ejerforening (200 lejligheder) med eget IT setup (Fiber,
> COAX og switches). Vi har lige nu Dansk Kabel TV, men er trætte af de
> høje priser og dårlig service.

Hvis det er på Sjælland, så prøv at høre SEAS-NVE, der gerne laver
netværk til boligforeninger.

-A
--
http://www.hojmark.org/