"plastikvogn"
Fra : O.L

Dato : 06-06-11 21:37

Hej, håber der er nogen der kan/vil hjælpe mig. Jeg har set nogen køre med
nogen helt små campingvogne, de ser ud som de af helstøbte plastik eller
glasfiber. De ER ikke ret store, og ser ikke ud til at veje en skid. Er der
nogen der kender fabrikat/mærke på dem, + e.v.t. lidt oplysninger om dem, og
om de er til at købe til en ordentlig pris. Husstand = en ½gammel mand, så
mon ikke den ku´passe mig, og min lille bil.
M.V.H. og tak O.L.

Fra : Kim Olsen

Dato : 06-06-11 22:07

Jeg mener at have set dem her i landet under navnet "safari", og et google
opslag:

link: www.safari-caravan.dk

I østeuropa (polen) kører der en model "126", der ligner en del

kim

Fra : HO

Dato : 07-06-11 05:30

http://kortlink.dk/95g2

Fra : Mogens Sandgaard [34~

Dato : 07-06-11 18:39

Har du set dette link?

http://www.campingferie.dk/2004Design/forumThread.asp?postGuid=622395

Mvh Mogens

Fra : O.L

Dato : 09-06-11 13:52

Hej, tak for jeres indput.
Safarien virker som det er en forhistorisk ting, der er for tung, i forhold
hvad det er. Det havde så nok været bedre at bekolde den RC, jeg lige har
solgt, men den gad jeg heller ikke, men tak for jeres indput. Mvh O.L.

Fra : Mojn

Dato : 09-06-11 18:13

Hejsa.

Prøv lige at se denne - den er sgu' da smart.
http://www.tabbert.dk/sw/frontend/show.asp?parent=75970&layout=15

mvh. Niels