reklame
Fra : ;o)-max-

Dato : 06-06-11 07:24

Danæg skriver med STORE bogstaver at deres æg
indeholder flere Omega 3 fedtsyrer fordi deres
høns spiser hørfrø - kan man ikke bare springe
æggene over og selv spise hørfrø ?

Det er vel ikke mere end et par måneder siden
en undersøgelse viste at øko æg og bur æg ikke
adskilte sig ernæringsmæssigt eller/og smagsmæssigt.

Er her tale som endnu et eksempel på fcking markedsføring.
Kan jeg droppe fisk 2 gange om ugen og nøjes med at spise
Danæg med Omega 3 fedtsyrer, hvis jeg ønsker at få en
højere IQ.. For man blir vidst nok klogere af at spise
Omega 3 fedtsyrer.

Jeg spiser æg og fisk hver dag - jeg vil godt være ligså
klog som Einstein, men jeg syns ikke det har hjulpet, måske
er de de forkerte æg og de forkerte fisk jeg spiser, eller
måske lyver producenterne og prøver at snyde enfoldige folk
som mig, det er fanme tarveligt..
-max-

Fra : Kurt Hansen

Dato : 06-06-11 08:42

Mon, 06 Jun 2011 08:24:15 +0200 skrev -max-:

>Danæg skriver med STORE bogstaver at deres æg
>indeholder flere Omega 3 fedtsyrer fordi deres
>høns spiser hørfrø - kan man ikke bare springe
>æggene over og selv spise hørfrø ?

Jo da og du kan skylle det ned med et glas diesel - ingen grund til at
lade det gå igennem bilen først.

Når jeg knalder skallen på et æg, er det fordi jeg har lavet min mule
til efter at nyde et velkogt æg til mit tibetanske bjergbestigerbrød -
ikke for at gnaske hørfrø.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Søges: En person der kan passe heste, som ikke ryger eller drikker.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 06-06-11 17:02

-max- skrev:

> Danæg skriver med STORE bogstaver at deres æg
> indeholder flere Omega 3 fedtsyrer fordi deres
> høns spiser hørfrø - kan man ikke bare springe
> æggene over og selv spise hørfrø ?

Jo, det er der da osse mange der gør — man skal bare huske at kværne frøene
først, ellers får man ikke fat i olierne.

Den eneste forskel jeg måske kan se, er at høns formentlig er i stand til at
omdanne kortkædede ω3-fedtsyrer fra hørfrø til længerekædede ω3-fedtsyrer,
som vi bedre kan udnytte. Men det lyder som en rigtig dyr måde at få fat i
de ω3-fedtsyrer på…

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup | Abolish European Summertime
gopher://port70.dk/ | Please sign the petition ⌘ http://j.mp/noeudst