Nu har klokken passeret 23
Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 05-06-11 22:13

Ja, så passerede klokken 23 - og min forbindelse er ustabil igen.

Meget præcist Skyline - I kan jo godt

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://ranunkelvej.com/b&o/ - Reparation af B&O Red Line højttalere

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 07-06-11 09:20

"Karl Erik Christensen" <karlerik@none.invalid.com> skrev
> Ja, så passerede klokken 23 - og min forbindelse er ustabil igen.
>
> Meget præcist Skyline - I kan jo godt
>
> Karl Erik.

Var der ikke noget med at fjolser kan fucke alting op ?
Eller hvordan var det nu ?

--
Ejvind
ClamWin Free Antivirus

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 07-06-11 10:06

On 07-06-2011 10:20, Ejvind Kruse wrote:
> "Karl Erik Christensen" <karlerik@none.invalid.com> skrev

> Var der ikke noget med at fjolser kan fucke alting op ?
> Eller hvordan var det nu ?

Du har jo hukommelse som en elefant

Jo, det kan de.

Karl Erik.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 07-06-11 10:19

On 07-06-2011 10:20, Ejvind Kruse wrote:
> "Karl Erik Christensen" <karlerik@none.invalid.com> skrev

> Var der ikke noget med at fjolser kan fucke alting op ?
> Eller hvordan var det nu ?

"Vi har modtaget din mail og jeg kan se at dit signal er flot nu men der
har været noget udfald i weekenden.

Jeg kan ikke lige rette det her med det samme, da det kræver en nærmere
undersøgelse.

Vi arbejder på opgaven og så beklager jeg de sener det skulle give dig."

Man må så håbe at de magter opgaven

Karl Erik.