pigesex
Fra : Bente

Dato : 02-06-11 21:14

Hej

Jeg er en pige som er i forhold til en fyr, men tænder på piger også.
Skal jeg fortælle min fyr om det?

Fra : Kim J

Dato : 03-06-11 05:00

Hej Bente,

"Bente" <dullebente@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Jeg er en pige som er i forhold til en fyr, men tænder på piger også.
> Skal jeg fortælle min fyr om det?
Det kommer nu nok an på, hvor tæt i er. Det er vel altid bedst at være
ærlig. Der er jo intet galt i at tænde på det, man kan jo tænde på meget
forskelligt. Problemet kan måske komme, hvis man udlever det? Personligt
ville det ikke genere mig, hvis min kæreste fortalte, at hun tændte på at
være sammen med piger også. Jeg ville nu nok spørge, om jeg ikke kunne være
med. Tror de fleste fyre tænder på at se to piger sammen.

Hilsen
Kim J.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-06-11 18:47

Den 03-06-2011 06:00, Kim J skrev:
> Hej Bente,
>
> "Bente" <dullebente@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det kommer nu nok an på, hvor tæt i er.

yep hvis man eller ja elsker den anden og i bund og grund stoler på
hinanden jamen .. så for man også mere højt til loftet

> Det er vel altid bedst at være
> ærlig.

Nahhh jeg har sgu godt nok været i nogen situationer hvor jeg bare gerne
ville have levet i uvidenhed - problemet er jeg kan sgu mærke det

har selv været utro nogen gage da jeg var teenager - men er aldrig bleve
taget i det ..og har heller ikke sagt det ..

>Der er jo intet galt i at tænde på det, man kan jo tænde på meget

ja og jeg tror fantasien er et fristed hvor vi bare skal gå amok

> [...]
> at være sammen med piger også. Jeg ville nu nok spørge, om jeg ikke
> kunne være med. Tror de fleste fyre tænder på at se to piger sammen.

en ting er at se noget andet er at være med - jeg har prøvet det sidste
jeg synes sgu godt nok det er forivrende - har dog aldrig passivt set
til - men det kunne være spænende for at se hvordan det i virkeligheden
er i forhold til xxx pige sex på pornofilm

jeg har hørt det en gang hvor min x ano 91-95 havde sex med sin pige
kæreste - er du råden de ga sig selv helt og aldeles gik ind bagefter
for at se om de stadigt levede det gjorde de og vandet fra sved osv løb
ned af vinduet ... så jo jo ... hun var faktisk lidt stolt af sig selv :)

--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-06-11 18:41

Den 02-06-2011 22:14, Bente skrev:
> Hej
>
> Jeg er en pige som er i forhold til en fyr, men tænder på piger også.
> Skal jeg fortælle min fyr om det?

ahh nu frøs min pc det har den ellers ikke gjort siden win 98
nå men dermed røg det jeg havde skrevet ..

men for lige at tage den en gang til så må du prøve dig frem

først spørger du ham
hvis han er ok med det så kan du jo prøve det
men en ting er teori også er der praksis - hvor det kommer bag på de
fleste mænd at der trods alt er noget der går fra dem og hvis han går
kold i det så må træffe nogen valg

1.) lade være
2.) holde det hemmeligt
3.) sig at det må han leve med eller i må gå hver til sit

jeg har selv som mand stået i situationen en del gange hvor jeg har
tænkt nå ja hwa fan .. men det ender altid med at blive noget lort

men det er selvf ikke så slemt som hvis det er en anden mand
endsige en mand der ikke bruger kondom og smider klatten i det helligste
af det helligste og det er skeden ...

men start med at luft tanken for ham og se hvad han siger prøv at spørg
ham hvad han fantasere om også kan i jo side og udveksle fantasier - det
kan sgu være meget godt ..

men du kan jo skrive i gruppen om hvad du gør måske den kan vågne lidt
af sin dvale for gruppen har masser af potentiale

--
Mv
Bo M Mogensen

Fra : Bente

Dato : 05-06-11 09:11

Jeg havde pigesex med min veninde i går og det var dejligt, bagefter
snakkede vi om, om jeg skulle fortælle min fyr om det og i første omgang
besluttede vi os for at vi ville beholde det som vores lille
sommerhemmelighed og kun nyde hinanden når min fyr ikke er tilstede....så må
vi se senere om han også for lov at være med

/Bente

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-06-11 16:47

Den 05-06-2011 10:10, Bente skrev:
> [...]
> sommerhemmelighed og kun nyde hinanden når min fyr ikke er tilstede....så må
> vi se senere om han også for lov at være med

Det skal nok gå - men det er ikke umuligt at han bliver skide sur

--
Mv Bo M Mogensen
The Genius Of The Crowd