Spisested Christiania
Fra : Cykelsmeden

Dato : 25-05-11 07:51

Skal et par dage til staden fra mit lille provinshul. Jeg har aldrig set
Christiania, som ellers må være en basal del af min historie, så men jeg
endnu kan spadsere, og vejret forhåbentligt er fornuftigt og det endnu
eksisterer i en"knap så styret form", skal det være. Er det korrekt at
der er et fornuftigt spisested i området?

//finn

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-11 11:54

"Cykelsmeden" <afsender@not2old.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> endnu kan spadsere, og vejret forhåbentligt er fornuftigt og det endnu
> eksisterer i en"knap så styret form", skal det være. Er det korrekt at der

Jeg mener det er for enden af pusherstreet, at der ligger et spisested. For
mit vedkommende står der burger på menu'en, når jeg en sjælden gang kommer
forbi.
Det har, de gange jeg har været der, været en burger helt uden konkurrence.

Mvh Ebbe

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 25-05-11 12:12

Cykelsmeden skrev:

> [...]
> forhåbentligt er fornuftigt og det endnu eksisterer i en"knap
> så styret form", skal det være. Er det korrekt at der er et

Det er flere år siden jeg prøvede den, men "Spiseloppen"
skulle stadig være god:
http://www.aok.dk/restaurant-og-cafe/spiseloppen-christiania

http://www.spiseloppen.dk/

--
Herluf :·)

Fra : ;o)-max-

Dato : 25-05-11 14:22

On 25-05-2011 18:11, Herluf Holdt, 3140 wrote:
> Det er flere år siden jeg prøvede den, men "Spiseloppen"
> skulle stadig være god:
> http://www.aok.dk/restaurant-og-cafe/spiseloppen-christiania
>
> http://www.spiseloppen.dk/

Ditto - spændende mad og afslappet hyggelig stemning, du blir
ikke skuffet.
-max-

Fra : Cykelsmeden

Dato : 25-05-11 16:31

Den 25-05-2011 15:22, -max- skrev:

> Ditto - spændende mad og afslappet hyggelig stemning, du blir
> ikke skuffet.
> -max-
Takker - nu er hotellet booket (i Helgolandsgade) og billetterne til
Cirkusrevyen. Så skal jeg bare have fundet et sted at smide bilen i 3
dage ;(

Fra : Max

Dato : 25-05-11 16:33

Hej Finn

> Cirkusrevyen. Så skal jeg bare have fundet et sted at smide bilen i 3
> dage ;(

På Frederiksberg.

Max

Fra : Cykelsmeden

Dato : 25-05-11 16:48

Den 25-05-2011 17:33, Max skrev:

> På Frederiksberg.

nu er der en måneds tid til, så jeg har ikke studeret kort.
Mener du ved en sbane, og så toget ind til hvbg og få en kop kaffe ved
barrista inden vi går til hotellet?

//finn

Fra : Max

Dato : 25-05-11 17:58

Hej Finn

> Mener du ved en sbane, og så toget ind til hvbg og få en kop kaffe ved

Nej, du vælger bare en af de stille små villa veje i nærheden af enten
metroen eller s-bane stationen. Her må bilen mange steder fint stå
og det tager kun minutter til hovedbanegården.

Max

Fra : (-Peter-)

Dato : 26-05-11 02:30

On 25 Maj, 17:33, "Max" <Max_J...@post9.tele.dk.invalid> wrote:
> Hej Finn

> På Frederiksberg.

Der skal betales på frederiksberg.. (ved parkering mere end 2 timer..)

Men fx ved svanemøllen station kan man parkere tæt på og komme til
centrum for 14 kr med 10-turs kort..

Eller hvis man er frisk gå via østerbrogade, hvor der er "noget" at se
på..