Restaurant på Bakken
Fra : (-Peter-)

Dato : 24-05-11 02:55

Hej

Er der nogen der kan anbefale en eller flere restauranter på Bakken
(eller meget tæt på Bakken eller Klampenborg st.)?

De tidligere gange jeg har været derude synes jeg enten man har betalt
for meget for noget halvskidt, eller købt noget lidt ringere meget
billigt...

Umiddelbart har kinesisk og buffet ikke den store interesse (på nær
hvis det er meget godt )..

Jeg har søgt rundt på google uden at finde noget reelt.

Fra : Max

Dato : 24-05-11 11:17

Hej (-Peter-)

> Er der nogen der kan anbefale en eller flere restauranter på Bakken
> (eller meget tæt på Bakken eller Klampenborg st.)?

http://www.peterliep.dk

Max

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-05-11 16:40

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev i meddelelsen
4ddb8596$0$56770$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> http://www.peterliep.dk

Med mindre noget nyt og banebrydende er sket dér inden for de sidste par år,
er der i mine øjne (og efter mine smagsløg) tale om en hundedyr turistfælde,
der ikke engang har de mest grundlæggende ting på plads.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : (-Peter-)