Pære til GSX-R600
Fra : Emil Gundersen

Dato : 23-05-11 14:48

Hejsa

Er der nogle der kan hjælpe mig.
Pærene i bagenden af min GSX-R600 97' (special bagende) er bremselyset
gået i den ene pære.
Jeg kan slet ikke finde dem nogen steder. Jeg har prøvet Mekonomen,
thansen og rundt på nettet.

Pæren er en type BA15D (eller noget iden stil)
Der står følgende på den: "12v 18/5w"
Det der gør den mest speciel, er nok at den er med lille hovede, pæren
er ca. 18x35mm

Er der nogle af jer der kan finde sådan en pære til mig? (eller 2)

Mvh Emil
--
Ninja Rider - GSX-R600 SRAD

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-05-11 07:05

Emil Gundersen <emil.gundersen@gmail.com> crashed Echelon writing

> Jeg kan slet ikke finde dem nogen steder. Jeg har prøvet Mekonomen,
> thansen og rundt på nettet.

Google

> Pæren er en type BA15D (eller noget iden stil)

BA15D er typen af fatning

> Der står følgende på den: "12v 18/5w"

12v 18/5 watt

> Det der gør den mest speciel, er nok at den er med lille hovede, pæren
> er ca. 18x35mm

Er der plads til et lidt større hovede er der masser af udvalg. Både som
glød og LED.

--
Bjarke Andersen