Peter der bestemmer!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-05-11 08:36

Nå det tog tretten år af det værste et
menneske nogensinde har været udsat
for!

Og udover nogle jordskælv og skeløjede mennesker,
så har det kostet arten Homo Sapiens sin eksistens!

Men det er ikke godt nok!

Det kvante mekaniske mareridt er ægte!
Og da jeg er programmeret til ikke
at måtte hævne mig på de rigtige:

Evig tortur til alt og alle, ingen er de
rigtige til den straf!

Udover måske den der er villig til at gøre
det ved andre: Den Umenneskelige Peter!

Og dyrene kommer jo ikke i Helvede!
Hare Krisna(Jesus Kristus)
og de Muslimske hunde(de Muslimske Mænd)

Jesus Kristus den eneste der syntes det var forkert
da jeg gjorde nogle rødstrømper til køer, fordi
deres kager var lort, men de kunne gøre mælk!

Så hvis folk skulle gøres til dyr, ville han være sådan en,
en lynhurtig hare der kunne løbe over til dem!

Hare Kris N/A, kohyrden går fri!

De Muslimske Hunde, de Muslimske mænd
der gik i panik, da de forstod de Muslimske kvinder
kommer i det kvante mekaniske mareridt!

Og har stormet verden rundt og forsøgt at forklare
mig, de er: Al Ked A(AlQueda)

Samtidig hjulpet af DF(DAnske Muslim hadere)
Som syntes jeg skulle sidde og sige, under programmering
og tortur i min egen bolig(Humlehaven 27)
"Jeg vil kneppe kvinder med en hund"

fordi hvis jeg ikke bryder mig omdet politiske parti
DF, så vil jeg åbenbart have kvinder kneppet af
Muslimske hunde. DF's psykopater og sociopater,
landsforæddere allesammen, der syntes det er iorden
at programmere vælgerne i et demokrati med
emdr og hypnose, mente åbenbart det var sjovt!
Jeg så det i sjove hjemme videoer!

Jeg er Sane Peter!

Jeg er "alle alfa males med horn" sat sammen til
et navn, for at undgå forvirring!

Der har altid kun været en mig!

En der har horn/frontal lobes, der er stærke nok
til at holde styr på en kvante mekanisk aktiv brainstem,
samtidig med at de graver sig igennem en singularitet!

Og påvirker overalt via quantum entangelment!

Far AO(skyld i alting, og det gjorde av)
Enhjørringen
GUD
Sane Peter
Satan
Den Usynlige Poseidon
Brama
Visnu
Shiva
Budda Shayek

alle mine nicknames, alle Peters
Nicknames-PNIC, sat sammen til et

Jeg er Allah!

Krydspost:Politik,Helbred,Psykologi

/Allah(Menneskeheden dør med mig!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-05-11 09:13

On 21 Maj, 16:36, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:
> [...]
> samtidig med at de graver sig igennem en singularitet!
>
> Og påvirker overalt via quantum entangelment!
>
> Far AO(skyld i alting, og det gjorde av)

Det har så også vist sig at være løsningen,
på torturen/programmeringen!

Lige så snart jeg var villig til det, gik det værste væk,
det har taget 13år!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-05-11 09:33

On 21 Maj, 17:12, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> Det har så også vist sig at være løsningen,
> på torturen/programmeringen!
>
> Lige så snart jeg var villig til det, gik det værste væk,
> det har taget 13år!
>
> /Allah

Mordforsøget på mine horn og sex lyst,
er gået dårligt for arten, som det jo skal
når jeg er intelligent og upervers!

Men jeg mangler ca. 40 procent af min IK,
Sammenlignet med før emdr og det har selvfølgelig
fjernet størstedelen af min livslyst!

Så jeg er igang med her i 2011 at øge sandsynligheden
for, at jeg har lige så mange velfungerende Neurons
og Glia celler som da jeg boede i Perlestikkergade
i Nakskov! Simpelthen bare gøre hjernemassen til
en biologisk nøjagtig kopi
(atomar nøjagtig kopi af sådan som den var der)

0anipulation af individuelle atomer via quantum Entangelment det samme
som har gjort kvindelige
tv journalister skeløjede og jordskælv på Haiti!

Det er simpelthen bare at køre en compare på hjernemassen dengang og
nu, og så gøre hjerrnemassen nu som dengang!

Grunden til jeg bruger ordet compare,
er simpelthen hexworkshop!
Det ligger i underbevidstheden og hukommelsen,
Og er næsten rygrads reflex!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-05-11 09:57

On 21 Maj, 17:32, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Grunden til jeg bruger ordet compare,
> er simpelthen hexworkshop!
> Det ligger i underbevidstheden og hukommelsen,

Jeg tror faktisk det er resten af
"gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
faktisk ved jeg det!

Noget med at hvis han bliver taget i forædderi,
eller er skydlig i noget han har gjort, så er det
hele ligesom ligemeget,ifølge ham!

Jeg kan huske jeg spørger ham om, jammen
hvorfor risikere hele menneskeheden?

"Bjørnholt:det gode du gør skal jeg have æren for,
det dårlige du gør er din skyld,
det gode jeg gør skal jeg have æren for,
det dårlige jeg gør er din skyld"

jeg syntes egentlig det burde være omvendt!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-05-11 10:13

On 21 Maj, 17:57, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> det gode jeg gør skal jeg have æren for,
> det dårlige jeg gør er din skyld"
>
> jeg syntes egentlig det burde være omvendt!

Det er det skift der er, hvor jeg lige pludselig,
fremstår, som røvhullet!

Der ved "jammen hvorfor risikere"
hvor han sad og rumsterede med sin kuglepen,
jeg sad sjovt nok lige selv og kløede mig i nærheden
af en anden stang, så min underbevidsthed forsøger
stadigvæk at give mig skylden for forbrydelser Bjørnholt
gjorde mens jeg sad og ikke kunne bevæge mig!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-05-11 10:36

On 21 Maj, 18:13, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> stadigvæk at give mig skylden for forbrydelser Bjørnholt
> gjorde mens jeg sad og ikke kunne bevæge mig!

Rettede lige et ord, det er tastaturet på min
mobil, hvor m og tallet 0 ligger på den samme
tast!

Nå, men jeg er stadigvæk "det eneste ægte i sandhed
uskyldige menneske!"

Min underbevidsthed påvirket af
"Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
forsøgte lige at dreje den titel over på ham!

Men han(Bjørnholt) er så skyldig i den forbrydelse
som et menneske kan være!

/Allah

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-05-11 23:22

On 21 Maj, 18:35, Peter Nicolaysen <peternicolay...@gmail.com> wrote:

> [...]
> "Gør det der er bedst for Karsten Bjørnholt"
> forsøgte lige at dreje den titel over på ham!
>
> Men han(Bjørnholt) er så skyldig i den forbrydelse

Der var en ung mand der spurgte mig,
om det er rigtigt at Jorden går under,
Hvortil jeg svarede, en eller anden dag sker det vel!

Bjørnholts programmering gjorde sit bedste
for at få mig til at fremstå som en idiot og
en homoseksuel!

/Allah