Hente dæk i Tyskland eller Sverige?
Fra : Jens P.

Dato : 19-05-11 21:40

Det sker jo fra tid til anden, at frøkenen ska have nye sko.

Er der nogen fordel i selv at køre over grænsen, og hente dækkene hjem
(Sverige eller Tyskland)? Og i givet fald, kan nogen anbefale forhandlere?

Jens
(XJ 900 -'84)

Fra : Anders Majland

Dato : 19-05-11 23:21

> Er der nogen fordel i selv at køre over grænsen, og hente dækkene hjem
> (Sverige eller Tyskland)? Og i givet fald, kan nogen anbefale forhandlere?

Portoen fra tyskland er så rørende billig a det nok ikke kan svare sig. 3 mc
dæk giver jeg 10 euro for at få til døren, og det er ikke meget mere jeg
sidst gav for 4 bildæk

/A

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 20-05-11 22:57

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> writes:

> Portoen fra tyskland er så rørende billig a det nok ikke kan svare
> sig. 3 mc dæk giver jeg 10 euro for at få til døren, og det er ikke
> meget mere jeg sidst gav for 4 bildæk

Og portoen fra Sverige er helt horribel. Undersøgte det for 1-2 år siden
og opgav det. Man skal købe rigtig mange dæk på en gang for at den kan
svare sig selv at hente dem.

Jeg har senest brugt www.rodamoto.es og www.mynetmoto.com (Cypern
anyone?!?)

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : jens s

Dato : 22-05-11 13:50

On 19 Maj, 22:39, "Jens P." <ask_me@not_valid.com> wrote:
> [...]
>
> Er der nogen fordel i selv at køre over grænsen, og hente dækkene hjem
> (Sverige eller Tyskland)? Og i givet fald, kan nogen anbefale forhandlere?

har lige bestil et sæt michelin pilot road 3
MICHELIN / 120/70 ZR17 (58W) PILOT ROAD 3
MICHELIN / 190/50 ZR17 (73W) PILOT ROAD 3

leveres der hjemme til 263,29 €

samme dæk koster 257,72 € hos www.rodamoto.es , hvor der (hvad jeg kan
læse) kommer 24,99 € oveni for porto.

jens s.
esbjerg
BMW K1200S

Fra : frølårsraketten

Dato : 23-05-11 12:53

"jens s" <jcsoe@hotmail.com> skrev:

har lige bestil et sæt michelin pilot road 3
MICHELIN / 120/70 ZR17 (58W) PILOT ROAD 3
MICHELIN / 190/50 ZR17 (73W) PILOT ROAD 3

leveres der hjemme til 263,29 €

Hvor har du bestilt?

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre

Fra : Wheelie

Dato : 23-05-11 21:17

mcdaekonline.dk

Kan kun anbefales.
Leveres med GLS.
Spar mindst 1/3

Fra : Jim Andersen

Dato : 23-05-11 10:03

Jens P. wrote:

Hvis det skal være BT023 kan det ikke rigtigt svare sig. Noget med en ny
prispolitik måske?

http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=2256

/jim

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 23-05-11 22:26

Den 23-05-2011 11:03, Jim Andersen skrev:
> Jens P. wrote:
>
> Hvis det skal være BT023 kan det ikke rigtigt svare sig. Noget med en ny
> prispolitik måske?
>
> http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=2256

Jeg se i højere grad Tommys indlæg som et partsindlæg -
Han er kraftig fortaler for at vi lægger vores handel lokalt (al respekt
for det synspunkt)

- det kan være han kan få dæk monteret til den pris, jeg kan ikke :-\

--
Dun@nt
SFau1000R Hvidguld

Fra : Jim Andersen

Dato : 24-05-11 09:23

"J.C.Kløve" wrote:
> - det kan være han kan få dæk monteret til den pris, jeg kan ikke :-\

Hvilken pris? "Mange forhandlere tilbyder os enddog at montere dækkene uden
merpris"

Fra : jens s

Dato : 23-05-11 14:20

On 23 Maj, 13:52, "frølårsraketten" <pi...@debie.dk(fjern "ixel")>
wrote:
> [...]
>
> har lige bestil et sæt michelin pilot road 3
> MICHELIN / 120/70 ZR17 (58W) PILOT ROAD 3
> MICHELIN / 190/50 ZR17 (73W) PILOT ROAD 3

jeg har bestilt ved : http://www.mynetmoto.com/motorradreifen.cfm/lang/dk/country/dk/mc_daek.html
skal nok gi besked når de ankommer, og produktions uge og år.

jens s
esbjerg
bmw k1200s

Fra : jens s

Dato : 26-05-11 10:27

> [...]
>
> Er der nogen fordel i selv at køre over grænsen, og hente dækkene hjem
> (Sverige eller Tyskland)? Og i givet fald, kan nogen anbefale forhandlere?

så er dæk, leveret til døren.
dækkene blev bestilt lørdag aften, og i dag ankom de.
fordæk :MICHELIN / 120/70 ZR17 (58W) PILOT ROAD 3 prod.:16/11
bagdæk :MICHELIN / 190/50 ZR17 (73W) PILOT ROAD 3 prod.:49/10
pris, som sagt 263,29 €
fra www.mynetmoto.com

jens s
esbjerg