Problem med Enduro mover
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-05-11 23:51

Når den bruges bliver den ved med at slå fra. Kører ca. 3/4 m og stopper så.
Så skal der trykkes en eller flere gange på fjernbetjeningen for at få den
til at køre igen. Nogen ide om det er i fjernbetjening, modtager eller andet
steds, at man skal fejlsøge?

Kurt

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 19-05-11 09:33

Jeg tænker batteri eller kabler.

Steen.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-05-11 21:20

"Steen Jakobsen" <ingen@post.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg tænker batteri eller kabler.
>
> Steen.

12 v batteriet er det næppe, da det ikke er ret gammelt, og iøvrigt ellers
er godt til at holde strøm i lang tid uden opladning. Men kunne jo nok være
en dårlig forbindelse et eller andet sted. Jeg kom også til at tænke på, om
det mon kunne være batteriet i fjernbetjeningen, som er dårligt. Det vil jeg
nok prøve at skifte som det første.
Ellers må jeg vel i gang med at afmontere og montere alle ledninger igen.

Kurt